Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
|
|
Korisnik | |
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 4.8.2011 13:17:29
|
|
|
|
PoisonEve
|
Evo i BubaMira ima problem sa ulogovanjem!
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 4.8.2011 13:19:33
|
|
|
|
PoisonEve
|
Kaze da je to verovatno zbog retardiranog Merkura
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 4.8.2011 18:30:08
|
|
|
|
dunja RR
|
Pisala sam programerima - kažu da je sve ok, probali su ući sa svih browsera i nigde ne zapinje. Nensi RR, rekli su mi da su poruke ok. Da li i dalje imaš problem? Ja sam ti pisala jutros da mi javiš telefon, ali ne odgovaraš
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 4.8.2011 18:34:30
|
|
|
|
Anoniman
|
Meni ceo dan nije hteo da ocita stranu kaze da nemam net. A imam. Sad sam uspela da udjem.
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 4.8.2011 20:03:00
|
|
|
|
isidora88
|
ni sanjica nije mogla na rr danas
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 5.8.2011 10:26:23
|
|
|
|
jance
|
samo da se javnem da sam evo jutros uspela da udjem na forum kao i do sada hvala sto ste brzo resili problem...
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 5.8.2011 11:30:51
|
|
|
|
dunja RR
|
Znači svima je sada OK?
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 5.8.2011 11:44:28
|
|
|
|
Anoniman
|
Ja i dalje ne mogu da uđem . I ovo što pišem je fatamorgana.
|
|
|
|
RE: Problemi na RR i nove ideje - 2. deo 5.8.2011 11:48:14
|
|
|
|
dunja RR
|