RE: GAK Narodni Front (Puna verzija)

Forum >> [Trudnoća] >> Porodilište

Poruka

Sanjalicaaa -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 15:45:10)

Nece da mi daju uput, kazu nemam prava ja da biram gde cu da vodim trudnocu [sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif]
A doktorka mi je takva da mi nije dala da radim osnovne analize poput gvozdja. A za jake bolove u stomaku kaze da je normalno.
Uh bas sam se razocarala [sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif]

Tiziana -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 16:03:55)

Kako ti ne daju uput? Idi u neki DZ otvori karton kod gin i trazi uput za Front. Ne mogu oni da odlucuju gde ces ti da vodis trudnocu, to je tvoj izbor. Koliko si trudna?

Sanjalicaaa -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 16:10:49)

Rekla mi je bukvalno "mozes da zaboravis na Front. Posebno zato sto nisi iz Beograda." Ne znam da li onda mogu da idem u neki DZ posto sam student i nisam iz Beograda.
10 nedeja sam.

Tiziana -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 16:52:27)

Kako je odvratna. Pazi,ona tebi treba da da uput da radis dabl test. To moras na nekoj od klinika.ti reci da hoces u Frontu i kasnije idi uvek na taj isti uput. Mislim da to moze. Evo neka se javi neka od devojaka koja je isla na preglede u Front pa neka kaze, ja sam isla tamo tek pred porodjaj pa nisam sigurna.
Mislim da dobijes samo jedan uput na koji posle svaki put ides na preglede.

Tiziana -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 16:53:52)

A probaj da otvoris karton u nekom dz koji ti je najblizi, ako ti nesto prigovore ti kazi da nisi zadovoljna svojom dr na Poliklinici i da neces kod nje da vodis trudnocu!

Sanjalicaaa -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 17:08:17)

Ici cu sutra u DZ Zvezdara pa cu videti.
A gde si ti isla na preglede?

Tiziana -> RE: GAK Narodni Front (25.6.2013 18:26:41)