Peace* -> RE: vrsnjacko nasilje (15.9.2014 10:06:27)
|
Ovo što ću napisati nema nikakve veze sa Olginom Marijom, već ima veze sa uopšteno odnosima među decom. Sa Lukom u razred ide jedan dečak, u daljem textu D. On je malo osećajni, i temperamentniji, ali, po meni jako lepo vaspitan, i ja se recimo družim sa njegovom mamom, i znam koliko radi sa njim, i znam da je svaki dan na vratima kod učiteljice da pita kakav je bio. Pre neki dan, učiteljica je dočekuje sa "D je uboo Š olovkom u ruku, curila krv..." Žena očajna, ne zna više šta da radi. Dosta smo pričale, ona ustvari pokušava da shvati šta je okidač za takvo ponašanje u školi, jer privatno, D se lepo igra sa decom, nema nikakvih problema. Taj dan je kod L bio drugar F, i ja odlučim da ispitam šta se ustvari desilo... kontam dvojica ih je, sve će istrtljati. Priča je sledeća: N (znači kompletno neko novo ime u odnosu na sva gore) je čačkao D. D se naljutioi gurnuo je N. Umeđuvremenu je video da se F skida za fizičko, i pokušao da mu skone gaće, F se naljutio i lupio pesnicom D. Dok je D pokušavao da se izmakne od udarca, zakačio je L ramenom, pa ga je L šutnuo u du*e. Onda je D krenuo na L, mlateći duksom, pa je Š uskočio da brani L, uhvatio je dux, a D ga je onda uboo olovkom. Pa, ko je tu onda kriv ustvari??? Realno, da N nije čačkao D, D ne bi uboo Š. Pitam a gde je tu mlaćenje jabukom koja je u kesi? A klinci mi kažu, "A, to je bilo posle na odmoru. Š je stavio jabuku u kesu i udarao time ostale". [sm=zmeden.gif] A šta je mami predstavljeno? Predstavljeno je da je D uboo Š, pa je išao kod pedagoga. [sm=smiley13.gif] Druga situacija je u Markovom vrtiću, imaju malog A, koji je po meni nevaspitan, drugi vole da kažu "Takvo je dete". [sm=zmeden.gif] Elem, mali često remeti mir, udara decu u igrli... Nedavno se desilo da je jedan miran dečak odlepio i ujeo A. Svi su bili revoltirani, a ja mislim da je to ok. Deca moraju da postave svoje protivnike na mesto. Posle godinu dana, pa najmanje što je mogao je da ga ujede. Naravno, usledila je kazna, mama šokirana...
|
|
|
|