Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
|
|
Korisnik | |
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 13.4.2010 17:24:18
|
|
|
|
lanajelena
|
[/quote] Bile smo suprotna smena - nema šanse da te sećam. [/quote] verovatno me se ne secas...ja lica pamtim kao slon ...vec sam dosta skrenula sa teme
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 13.4.2010 17:43:21
|
|
|
|
kima
|
Hvala vam na dobrodoslici!
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 21.4.2010 21:24:17
|
|
|
|
jabudic
|
Ja sam Milica, zivim u Budvi, imam 24 godine i sina od 1god. Po zanimanju sam profesor francuskog jezika, mada trenutno ne radim u struci
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 21.4.2010 21:54:54
|
|
|
|
eni26
|
OOO bon soir madame!
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 9:17:50
|
|
|
|
jabudic
|
bon matin, ma chere madame
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 9:20:47
|
|
|
|
bebironcic
|
ooo,ovde se parla!!!!!!!!!!!! Dobrodosle!
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 10:23:56
|
|
|
|
jabudic
|
Merci, bebironcic
|
|
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 10:25:29
|
|
|
|
Sanjica26 RR
|
Alo, pa ne znaju svi te stranske jezike. Molim vas za mene neznalicu prevedite
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 10:27:59
|
|
|
|
bebironcic
|
Ovo ti je Sanjice malo francuski,a jabudic kaze hvala!!!!Naucicemo i tebe da parlas francuski,ja sam malo zaboravila,ali se kajem sto nisam otisla da ga studiram,a profesorka mi se na glavu penjala,jer sam extra znala i bila najbolja u mojoj generaciji u sred.skoli...ali ja kreten,a sad je kasno!
|
|
RE: Da se malo upoznamo! 22.4.2010 10:33:26
|
|
|
|
Sanjica26 RR
|
Znam da je francuski. I ja ga volim. ja cu da krenem na francuski, kad zavrsim sa engleskim. Krenula sam na casove.
|
|