Leki 77 -> RE: Letovanje (3.2.2012 22:16:13)
|
IZVORNA PORUKA: isidora88 a kako se vrsi placanje? mene strah da ne dodjem u hotel pa se ispalim za smestaj(duple rezervacije ili tako nesto) i ne znam kako bih dosla od aerodroma do hotela[sm=zmeden.gif] Plaćanje se vrši na kraju boravka. Karticom ili kešom, kako ti odgovara. Za rezervaciju na internetu ti treba Visa ili Master ili neka sl. kartica. Odatle ti skinu pare ako se ne pojaviš, a nisi otkazala rezervaciju. Uputstva o tome stoje uz svaki hotel. Uglavnom sko otkazes do 48h pre početka boravka, ne nsplaćuju ništa. Kasnije uglavnom "skinu" jedno noćenje. To pažljivo iščitaš jer su cene povoljnije ako nema mogućnosti otkazivanja, što je nezgodno ako putuješ sa decom, kao ja. To je sve mnogo sigurnije nego bilo koja turistička agencija, jer na samom sajtu čitaš komentare ljudi. Pišu sve i svašta. I smisleno i ne. Od toga da im smetaju cvrčci, pa preko toga da je svetlo i noću u sobi jer je blizu neka reklama, do toga da ne radi klima npr. Dakle, baš zato što putujem sa decom takav vid rezervacija mi isključivo odgovara. U maju idemo u Prag. Izaberem hotrl u delu grada koji mi odgovara, bitno mi je da se parking ne naplaćuje, kso ni boravak dece. Sve filtriram po opciji-preporuka porodica sa malom decom. Što se stizanja od aerodroma do hotela tiče, ja uvek idem taksijem. Ponekad naručim preko interneta taksi i onda te na aerodromu sačekaju onako kao na filmu sa tablom na kojoj je tvoje ime i ime hotela. Ponekad uzmem taksi na aerodromu, ako je aerodrom manji ili ga poznajem. Uglavnom putujemo kolima. Ja, nisam imala nikakvo loše iskustvo. Naprotiv. I toplo preporučujem ovaj vid rezervacije. Osim u slučaju letovanja, gde avionska karta igra značajnu cenu, mislim da je ovo najekonomičniji vid putovanja. To važi i za letovanja na koja se ide kolima. E sada, ne znam koliko kostaju avionske karte pa koliko sve to moze da se na kraju isplati u tom slučaju. Svakako idi na sajt, pregledaj hotele, to ne košta ništa. Uvek možeš rezervisati preko agencije. I da, po meni najveća prednost je širina ponude.
|
|
|
|