truca
|
nika navijamo za tebe mi smo juce bila na kontroli u genesisu. dr nam je predlozila da pratimo spontane cikluse i da iz tih spontanih nakupljamo jajne celije, da ih zamrzavamo i da onda kad nakupimo recimo 3 ili 4 , odmrznemo i ubacimo. predlaze da se uradi era test koji ce povecati sanse za implantaciju. na uz se vide dva folikula, od 10 i 12 mm. tako da je rekla da i sutra dodjemo na folikulometriju. kasnije,popodne, smo imali zakazano kod dr kopitovic. klinika je super, osoblje ljubzano sve fino izgleda. kad smo dosli na red, primio nas je neki doktor i predstavio se kao asistent dr kopitovic. on nam je uzeo sve podatke i istoriju, i na osnovu toga je doneo zakljucak da sam ja "klasican POS" ma sta to znacilo. rekao je i da sam ja tipican profesorkin slucaj. uglavnom, rekao je da sa ovako niskim amh i visokim fsh-om, sanse su nam male, ali bio je optimistican(u pocetku) i rekao da je bilo i gorih slucajeva od mene. sve vreme smo pricali sa njim, pred kraj se pojavila i doktorica, nije htela da me pregleda na uz, rekla je da je sa mojom matericom sve u redu i da zbog niskog amh-a i visokog fsh, kvalitet celija je los, i da je najverovatnije da nas negde u buducnosti ceka donacija. mi smo rekli da trenutno ne razmisljamo u tom smeru, i pitali je sta nam predlaze. rekla je da sad do septembra pijem dhea i da u septembru ili oktobru dodjemo kod njih, pa ce nam uz blagu stimulaciju uraditi pokusaj, pa ako bude bilo jajnih celija super. moram da kazem, da smo mi pitali sta misle o era testu, na sta su i taj doktor i profesorka, rekli da je to besmisleno raditi u nasem slucaju, i da je to preporucljivo za parove koji imaju super embrione a nije im uspelo recimo ni iz treceg puta. kad sam rekla da mi je radjena histeroskopija i da je otklonjen septum, rekli su da je to sad moderno. sve u svemu, mi smo ostali totalno zbunjeni. sad moramo da razmislimo sta i kako dalje. ako imate neke savete, super. ja bih volela da mogu negde da okacim moj sestocelijski embrion, p