dunja RR -> RE: Letovanje 2015 (19.5.2015 11:14:26)
|
IZVORNA PORUKA: dunja RR IZVORNA PORUKA: wivern IZVORNA PORUKA: dunja RR Baš je bzv ova situacija sa letovima za Tursku. Dobro je da agencija preko koje sam uplatila ima ugovor sa Air Serbia, tako da su mi potvrdili da ne brinem, letimo sigurno. Ja nisam ni imala pojma preko koga letimo. Jel naš Air Serbia bezbedan? Ja ne znam ni sta se desava?!? Turski avio prevoznici sa kojima rade naše agencije nisu dobili dozvolu (isto je i sa egipatskim), tako da se masovno otkazuju aranžmani. Argus sve otkazuje jer oni nemaju ugovor sa Air Serbia, čitam na sajtu putovanja info da Argus pakuje kofere, ovo ih je uništilo, ne znam da li je istina. Slično je i sa drugim agencijama koje imaju ugovore samo sa turskim i egipatskim avio kompanijama. Agencija preko koje sam ja uplatila ima ugovor sa Air Serbia tako da sada letimo sa njima (a trebali smo sa Turcima). Evo svežih vesti OVDE "Objašnjenje" resornog pomoćnika ministra za vazdušni saobraćaj Zorana Ilića da odbijanjem da izda dozvole stranim prevoznicima štiti interese nacionalnog avioprevoznika teško je logički prihvatiti. Em što je "nacionalni avioprevoznik" tek dopola naš, a odatle arapski, em što i taj prevoznik sada ima pravo na čarter saobraćaj iz Turske, pa više nema šta da "štiti". Međutim, Ministarstvo ima i drugi argument - da je "tržište poremećeno" jer domaće turističke agencije ove godine koriste znatno više stranih čarter kompanija, umesto da koriste srpske (to jest Er Srbiju), kao što je do sada bio slučaj. Ovaj argument predstavlja neprikriveni protekcionizam u svom najpogubnijem obliku. To je princip po kojem bi trebalo zabraniti lou-kost kompanijama da lete iz Srbije da bi putnici morali da kupuju skupe karte u Er Srbiji. To je princip po kojem bi trebalo zabraniti "milku" da bi svi kupovali "štark". Ili "mini moris" zarad "fijata 500L". Naravno, ni Štarku ni Fijatu ne pada na pamet da traže ovakvu protekciju države, već se na tržištu bore kvalitetom i cenom. Isto mora i Er Srbija. Prva obaveza Ministarstva saobraćaja je da svojim građanima obezbedi što jeftiniji saobraćaj uz poštovanje svih bezbednosnih standarda, a ne da puni kofere poludržavnih firmi, izbijanjem novca iz džepova tih istih građana kojima treba da služi. Komunistički mentalitet argumentacije Ministarstva saobraćaja jasno pokazuje da Srbiji predstoji dug put do tačke razumevanja slobodne ekonomije kojoj teži. Ipak, teško je naći opravdanje za postupanje Ministarstva koje, ne dajući ni pozitivno ni negativno mišljenje na zahtev za dobijanje dozvole za let, ostavlja hiljade putnika bez letovanja. Jer, u privatnim firmama radnici ne mogu da pomeraju godišnji odmor kako god žele, niti mogu da sa srpskim standardom u poslednjem trenutku menjaju turističke aranžmane. U Argus tursu, jednoj od agencija pogođenih ovakvim ponašanjem Ministarstva, kažu da su putnici u neugodnoj situaciji, uprkos tome što mogu i da uzmu novac nazad i da promene termin putovanja. - Lebdimo u vazduhu, jer nema konačnog odgovora nadležnih, tako da ne možemo ništa da učinimo, osim da čekamo. Dok se naše vlasti ne izjasne, mi smo u fazi iščekivanja. To je najproblematičnije - kažu u Argus tursu, čiji putnici danas nisu odleteli u Hurgadu."
|
|
|
|