Peace* -> RE: Matematika u osnovnoj školi (20.11.2013 11:38:04)
|
Veki, a jel zna jednačine tog tipa? Probaj prvo da joj daš da uradi nekoliko jednačina. Onda sa identičnim brojevima daj nejednačine. Ja ne bih dozvolila da piše = umesto > ili <, jer će zaboraviti na kraju da vrati, a i učiteljica na to može oduzeti bodove. Već bih joj pravila paralele. U jednu kolonu jednačine, i kada uradi, u kolonu pored sa identičnim brojevima nejednačine. Da shvati šta znači "posmatraj <,> kao znak =". A ovo... Didy je u pravu, samo x i 5 zamene mesta. Recimo, Luka sada ima zadatke tipa: 5 - __ = 3, realno, to je isto što i 5 - x = 3 [sm=smiley36.gif]. Još uvek im učiteljica nije rekla da prebacuju preko = i menjaju predznak, nekako oni to mučeni i dalje na prste, ja bih mu rekla al se bojim da ne napravim papazjaniju u glavi, pa ćutim. Ali ono što sam primetila je da recimo tako postavljen zadatak u svesci oplače i ne zna da uradi, a kada mu prepišem na papir za vežbu, uradi bez problema. [sm=smiley29.gif] I kada mu pokažem da sam prepisala iz sveske, da je identično, ljuti se što sam ga zeznula. [sm=smiley36.gif]
|
|
|
|