Peace* -> RE: Matematika u osnovnoj školi (10.12.2014 8:44:33)
|
To je ok Choopa, ja ne razumem zašto ne rade kao tvoja sestričina. Zašto ne pretvaraju, nema pretvaranja. Tj, ima, ali u glavi, a u radnu svesku samo popunjavaš. npr: 30 __ + ___ dm = 1 m I nema mesta da oni to sve svedu u cm pa da kažu npr: 30cm + ___ cm = 100cm Pa dobiju 30cm + 70 cm = 100 cm odnosno, onda vratit u originalno traženo, pa dobiti: 30cm + 7dm = 1m Nego sve to iz glave... [sm=smiley13.gif] MiLj, nisam baš sigurna kakvu logiku to razvija... Mislim, imali su npr zadatak sa crtežima... Nacrtana olovka, pa ispod ponuđene dužine: 10cm, 2dm i sl, a oni treba da odrede šta je koje dužine... i OK, to je razvijanje svesti o dužinama, to kapiram, ali ono što ne kapiram je kakve to ima veze sa sabiranjem u glavi... [sm=smiley13.gif] Iako to još nisu radili, ja sam mu pokazala da je to sve stvar pomeranja zareza: 30cm = 3dm = 0,3 m i to je skapirao odmah, čak sad imam problem, jer, juče je merio neku duž i napisao da joj je dužina 7,1cm, i nisam sigurna dal je to ok, ili je trebao napisati 7 cm 1 mm. [sm=zmeden.gif]
|
|
|
|