KekaMiki -> RE: Laparoskopija u ginekologiji (23.8.2012 16:58:52)
|
Drage moje zene, upravo sam se uclanila na forum, al predhodno citajuci 2 sata ovu temu. U toku je moj oporavak od laparoskopije, koja je radjena u pon popodne.U Opstoj bolnici u Subotici a ja sam iz NS-a. Na svoj licni zahtev sam otisla tamo na operaciju. Evo kako je pocelo... Pre par godina, dok sam jos bila student, dijagnostikovana po jedna cista na svakom jajniku,tzv cokoladne ciste. Praticemo ih i to je to. Posle nekog vremena, naterana strasnim bolovima u toku mens i odnosa,otisla sam kod privatnog ginekologa, koji takodje radi i u nasoj Betaniji. Isprepado me covek zivu. Posle drugog pregleda zakazao mi klasicnu operaciju u Betaniji, ne pita sta treba, vadice sve sto se njemu ucini neophodno. Pobegla sam glavom bez obzira. Promenila ih jos par, odrali me i samo cemo pratiti situaciju. Ciste su tu, kod 4 razlicita gin u slicno vreme, svaki na uzvidi drugacije velicine cisti. Svi gin kod kojih sam bila su po preporuci... jednog dana, tacnije zimus sam p.......ela i na netu nasla PERINATAL kliniku u NS. Otisla kod dr Gordane Kozarov koja je kao prvo divna zena, otvorena, naklonjena pacijentima iposvecena 100%. Zena mi preporuci laparoskopiju i dve mogucnosti: Dr Luku Andjelica i dr Baticu Budakov. Odlucila sam se na dr Luku i operaciju u njegovoj bolnici u Subotici. Covek je sjajan, kao i doktorka. Operacija bila pre tri dana, ja sam vec sutradan u podne moglakuci, al sam sacekala malo tamo za svaki slucaj. Ipak treba u tom stanju putovati za NS. Moj muz je bio samnom svo vreme, dobili smo sobu sa 2 kreveta i tv-om i klimom. Operacija je kostala 33000 din posto se operisem na sopstveni zahtev van svoje filijale. 3000 din je soba po nocenju, za nas dvoje 2 noci 6 000 din + jos neki nalazi uradjeni nakon operacije. Sve u svemu, jako jako sam se plasila i tripovala, veliki sam prpadzija i jedva sam se odlucila na op. Pokusavali smo da zatrudnimo 7 meseci ali nista. Pre toga sam 2 god pila kontrace