|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1] 2 3 4 5   Sledeća stranica >   >>
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   "Kako muzicki usmeravati i razvijati doz...
10.6.2011 23:00:21   
Brana
IZVORNA PORUKA: Brana

Muzičke sposobnosti nastaju kao deo opšte simboličke funkcije. Muziku je, stoga, potrebno posmatrati kao deo opšte simboličke funkcije. Svaki način ispoljavanja simboličke funkcije i svaki od ovih sistema se međusobno prožimaju i  utiču jedan na drugi. Detetove akcije, opažanja i osećanja izražavaju se njegovim rečima, melodijama, ili crtežu. Kako raste sposobnost korišćenja simboličkih medija u oblasti delanja i opažanja, tako se obogaćuju detetova osećanja. Priroda muzičkih iskustava je, zapravo, istovremeno i kognitivna i afektivna.
S obzirom na specifične veze izmedju razvoja muzičkih sposobnosti i razvoja svih ostalih kognitivnih sposobnosti kod dece, s jedne strane, kao i specifični afinitet dece sa Down-ovim sindromom da se izražavaju kroz muziku i ritam, s druge strane, ovaj projekat je posebno značajan radi utvrdjivanja i uvodjenja novih metoda rada radi optimalnog razvoja  kognitivnih funkcija osoba sa posebnim potrebama.
Zbog toga se došlo na ideju da uradi pilot-studija razvoja i stimulacije muzičkih sposobnosti, koja je trajala dve godine i sprovodila se dva puta nedeljno sa deset_oro dece sa posebnim potrebama među kojima je bilo najviše dece sa Down-ovim sindromom starosne do deset_ godina starosti. Plan aktivnosti je predvideo praćenje razvojnih stadijuma muzičke percepcije: percepciju visine zvuka, prepoznavanje ritma, prepoznavanje melodije. Naš metod je pratio stadijume usvajanja pesama: prvo usvajanje teksta, zatim ritma i osnovnog otkucaja pesme, a potom manjih ritmičko-melodijskih fraza, koje su zatim integrisane u šire muzičke jedinice. Rezultati pokazuju da su sva deca usvojila osnovne muzičke sposobnosti. Sva deca su mogla da sviraju C-dur skalu i kratke kompozicije na klaviru. Takođe, sva deca su usvojila osnovne ritmičke obrasce, a većina njih i složenije ritmove.
Razvoj muzičkih sposobnosti je povećao frekvenciju korišćenja komunikativnih činova, i verbalnih i neverbalnih. Nadalje, kod većine dece je povećan obim pažnje, a kod starije dece i obim kratkoročne i dugoročne verbalne memorije.
Zbog dobrih rezultata dobijenih na osnovu pilot-studije dosli smo na ideju da ponudimo ovakav princip rada kroz projekat na nivou društva u partnerstvu sa osnovnom školom kako bi bila obuhvacena i deca u školi koji nisu bili u mogucnosti da nam se pridruže u popodnevnim i vikend danima. U školi je projekat prihvaćen sa vrlo pozitivnim stavom i željom da i sami učestvuju. Škola prati vrlo uredno decu u razvoju i posvećena je radu na razvoju njihovih znanja i veština. Psiholog škole, na osnovu prethodnih saznanja i praćenja dece, će uraditi polazno snimanje stanja i utvrditi najbolji način da se deci prilagodi novi način rada, prethodno utvrdjen kroz pilot projekat.
Rad kroz radionicu će se odvijati u vidu produženog boravka dece u školi. Način rada bi se mogao opisati kao edukativni produženi boravak dece. S obzirom da se edukacija ne sprovodi po nastavnom planu i programu i da se radi lakšeg usvajanja materije deci dozvoljava zajednički, konsultativni i vrlo aktivan rad, a po potrebi i kratak predah, u opustenoj i aktivnoj atmosferei, uz privlačna i motivaciona sredstva, koja nisu uobičajena za nastavne aktivnosti u okviru školskog programa, očekuje se da deca sa što manje odbijanja i psiho-socijalnih barijera usvoje što više materije i veština.
Aktuelna istraživanja i već postojeća znanja, i teorijska i praktična, o odnosu muzike i ostalih sposobnosti čoveka daju obilje podataka, od kojih ćemo izneti samo mali deo, a sa ciljem da ukažemo značaj i mogućnosti koje nam pruža rad na razvoju muzičkih sposobnosti dece. Muzika, kao proizvod čovekovih promišljanja, je veoma složena sposobnost, koju je teško definisati. Pojam muzičkih sposobnosti neki autori suviše ograničavaju, izjednačavajući ga sa muzičkim talentom. Stav Lundin-a je, međutim, da se muzičke sposobnosti razlikuju od muzičkog talenta.¨U okviru sposobnosti on razlikuje potencijal i naučenu veštinu¨, tj. ¨biološki potencijal koji služi kao okvir u kome razvijamo muzičku akciju¨ i ¨stečene navike¨ (Radoš, str. 14). Mi smo ovu definiciju uzeli kao optimalno polazno načelo na kome smo zasnovali našu pilot-studiju. Biološki potencijal je pojam pod kojim autori podrazumevaju veći broj funkcija koje su neophodne da bi se ispoljila sposobnost koja se zove muzika, a to su: kratkoročna i dugoročna auditivna memorija, opažanje visine i jačine zvuka, opažanje i sposobnost reprodukcije ritma, opažanje melodije. Sve ove funkcije podržavaju određeni delovi centralnog nervnog sistema. U nastojanju da približimo metod rada koji smo koristili tokom sprovođenja naše pilot-studije, smatramo da je neophodno da iznesemo neuropsihološke osnove muzike.
Mnogobrojne studije govore o složenosti muzičke sposobnosti, ali dve skorašnje studije (vidi u Springer, Deutsch, 1998) profesionalnih muzičara, jedna koja obuhvata NMR aktivnost tokom pokretanja prstiju, i druga, usmerena na NMR procenu korpusa kalozuma, su pokazale promene u cerebralnoj reorganizaciji u odnosu na nemuzičare. NMR ispitivanje je pokazalo da je anteriorna polovina korpusa kalozuma bila signifikantno veća kod onih muzičara koji su počeli muzičko školovanje pre sedme godine života.
Činjenica je, dakle, da u toku slušanja ili izvođenja muzike veliki deo korteksa biva aktiviran. Ova činjenica dovodi do dalekosežnih implikacija u oblasti rehabilitacije i edukacije. To, zapravo, znači da ako stimulišemo razvoj muzike u celini i pojedinih njenih aspekata, mi stimulišemo i razvoj ostalih funkcija. Ova pretpostavka je bila fundament na kome smo zasnovali osnovne zadatke Programa za razvoj muzičkih sposobnosti kod dece sa posebnim potrebama, a to su:
  • Sistematski razvoj svih aspekata muzičkih sposobnosti;
  • Razvoj ostalih kognitivnih funkcija: jezika, kratkoročne i dugoročne verbalne memorije, kao i pažnje;
  • Uspostavljanje i razvoj pozitivnih emocionalnih stanja.



< Poruku je uredio Ana RR -- 10.6.2011 23:20:25 >


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!
Direktna veza do poruke: 1
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:01:55   
Shishica
Pa hajde napisi nam nesto poucno user posted image

_____________________________

":)) Blesava mama...stavila bebu u stomak :))) .."
-Pazi Ema da ne padnes, budi pazljiva!
-Ne brini mama. Budicu pazljiva!

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 2
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:05:27   
Ana RR
Pa šta bi, Brano? Ja sam očekivala neki tekst u prvom postuuser posted image

_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Shishica)
Direktna veza do poruke: 3
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:06:04   
Anoniman
user posted image user posted image user posted image user posted image Koliko kvalitetnog materijala u ovoj temi! 

(odgovor članu Ana RR)
  Direktna veza do poruke: 4
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:06:17   
bokicans
Bravo Brano za temuuser posted image user posted image Ja sam dibidus za pevanje cini mi se da, i ako sam godinama radila u decijem pozoristu,(ali do duše uvek sam imala ulogu neke zlobnice) pa nisam imala potrebe za pevanjem,folkolor takođe igrala godinama ali pevanje ,ne nikako.Sa hora su me izbaciliuser posted image

Valjda ce neko od ovo troje imati vise dara za pevanje od mene.Bilo bih lepo.

A da,zaboravih da kazem Nađa je talentovana za folkolor.


< Poruku je uredio bokicans -- 10.6.2011 23:12:30 >

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 5
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:09:10   
Anoniman
Ova tema je otvorena za nas!!! user posted image
Još u stomaku M se ritao kad god bi pustila muziku, pa su me svi zezali da ću roditi prvo harmoniku, pa onda bebu user posted image
I ne znam koliko je istina, često po kući pevam "Jovano, Jovanke", pa tako i u trudnoći, i M se prvu put smirio i nasmešio kad bih zapevala baš tu pesmu (?)
Mm i ja slušamo najviše domaći rock i pop (mislim na Balaševića, Kovača i sl.) ali sam se ja bavila folklorom 20 godina, M je zaista zainteresovan za muziku... Otkad se rodio pevam mu za uspavljivanje, smirivanje, pa čak i da ga namolim da jede- u prvih godinu dana to su uglavnom 80% bile dečje pesmice. Danas obožava da sluša Idole (čokolada omiljena user posted image ), Pilote, Bajagu, ali kad neko društvo igra folklor na TV-u ili krene špica za Šarenicu- svet se zaustavlja user posted image
Obožava da đuska, ima i neke "plesne" pokrete, ali iskreno ne znam kako da negujem i usmeravam ovu njegovu naklonost???

(odgovor članu Brana)
  Direktna veza do poruke: 6
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:10:09   
indy_25
ja Sari pustim pjesmice na youtube i pjevamo. Najdraze su kad si sretan i kunkunka. kunkunka vec pjeva i govori kunkunka i tatata i plese dok pjeva. A kad si sretan radi ono sto treba da radi nije bas u ritmu ali kad kaze ono udri dlan o dlan udara ili potapsi kolena ona se po koljenima udari ili nogom pod itd. Mnogo voli muziku na mamu je user posted image

(odgovor članu bokicans)
Direktna veza do poruke: 7
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:10:52   
Brana
IZVORNA PORUKA: Shishica

Pa hajde napisi nam nesto poucno user posted image

Sta vas zanima?user posted image
Na primer ja sam jos u trudnoci,tj.od 5 meseca kada dete moze da cuje u utrobi majke pustala razne muzicke zanrove i tako sam radila do 9 meseca,i cekala da vidim na koju vrstu muzike ce reagovati i sutirati,i tokom vremena Laki se oglasavao sutiranjem na dance muziku...Kada se rodio,htela sam da vidim da li ce i tada reagovati na isti zanr,i tako je i bilo,vec sa 3 meseca,poceo je da reaguje na isti tip muzike....Imaju razne price da se detetu pusta Mocart ili Betoven i da ce dete biti muzikalno ako se ta muzika pusta,...na npr,nisam tako radila a Lakisa je od malena pokazao da ne voli taj tip muzike...itd...
Opsirna je tema,ja bih mogla pisati do sutra,ali sam je otvorila da se postavaljaju konkretna pitanja....i da zajedno delimo svoja iskustva..user posted image


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Shishica)
Direktna veza do poruke: 8
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:12:25   
Brana
IZVORNA PORUKA: Ana RR

Pa šta bi, Brano? Ja sam očekivala neki tekst u prvom postuuser posted image

Anci molim te ako ti se ne svidja tema izbrisi je...ja sam otvorila da se postavljaju pitanja itd....clanci se nalaze u knjigama koje smo citali i iz kojih smo polagali ispite...a ja to ne mogu da kopiram ovde....nemoj biti tako sarkasticna molim te,postuj svaku struku...


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 9
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:14:09   
Olga75
Brano , daj nam neka uputstva user posted image
sta da slusaju , kada se krece na casove ili vec kako u stvari poceti muzicko obrazovanje kod dece user posted image

_____________________________

Marija je moj najveci uspeh

JER SMO TAKO U MOGUCNOSTI !

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 10
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:16:21   
Anoniman
Ti si brano nastavnica muzičkog? Nisam imala pojma. Šta sam ja pomešala pobogu, ja tebe povezala sa nekim engleskim. user posted image

(odgovor članu Olga75)
  Direktna veza do poruke: 11
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:16:28   
Ana RR
Ma Brano, nisam sarkastična, stvarno sam očekivala neki tekst kao uvod u temu (kao što imamo one teme za razvoj motorike kod dece i slično). Baš sam se zbunila.
Neću brisati temu, pišite user posted image


_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 12
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:18:30   
Snelle
IZVORNA PORUKA: Brana

Imaju razne price da se detetu pusta Mocart ili Betoven i da ce dete biti muzikalno ako se ta muzika pusta,



Moji roditelji teško da su mi puštali klasičnu muziku...mislim da sam u stomaku najviše slušala Silvanu, Tomu Zdravkovića, Jašara, Šekija....user posted image jer je tata držao kafanu. Elem, ipak sam pevala u školskom horu, pa onda u poznatom obrenovačkom ženskom horu i na kraju punih devet godina u crkvenom horu.
Dok sam bila trudna nisam puštala detetu nikakvu muziku, jer ono što ja slušam mi nije bilo za bebu u stomaku user posted image a nekako i nisam imala taj osećaj i potrebu da joj nešto puštam. Sada svaki dan slušamo, skoro isključivo samo dečije pesmice, . Desi se tu i tamo da mm i ja pustimo "našu" muziku i vidim da joj se sviđa. Verujem da će biti muzikalna, jer su kod mene u porodici svi do jednog muzikalni user posted image


_____________________________

"Nemoj da plačeš, tu je tvoja seka"
"Bato, puno te volim"

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 13
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:19:20   
Brana
Ti clanci koje sada postavljam su suvise strucni i ne razumljivi za ljude koje nisu to stdirali zato sam otvorila da iz licnog iskustva delimo misljenja...user posted image

_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 14
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:20:22   
Sanjica26 RR
A, ti onda nama uprostiuser posted image

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 15
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:20:56   
Ana RR
Brano, ubacila sam ovaj tekst u prvi post. 

_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 16
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:21:20   
Brana
IZVORNA PORUKA: Tash

Ti si brano nastavnica muzičkog? Nisam imala pojma. Šta sam ja pomešala pobogu, ja tebe povezala sa nekim engleskim. user posted image

profesor klavira i muzkih predmeta(harmonije,solfedja,oblika,teorije muzike..)plus ja sam diplomirala na radu sa malom decom...


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 17
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:21:29   
PoisonEve
Indy ja jako volim tu pesmu! I danas sam je slusala na youtube-u! Volim inace decje pesmice i mislim da bi decu trebalo najvise usmeravati na decju muziku!
E,sad plasim se da cu naici na jedan drugi problem.
Evo npr. mm i ja u stanu nemamo tv pink,niti slusamo takav sund i takvu nakaradnu muziku. I tako planiramo da ucimo i dete. Ali sta se desava kad ono ode u vrtic gde dodju mozda neka dece koja pevaju Seku Aleksic i slicne?user posted image
Kako objasniti malom detetu da to ne valja i nametati mu ono sto mi mislimo da valja?
Ili recimo ode kod bake a ona po ceo dan pusta grand?
user posted image


(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 18
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:25:08   
Brana
IZVORNA PORUKA: Sanjica26

A, ti onda nama uprostiuser posted image

hvala Anci...user posted image
Maloj deci je jako bitno za razvoj muzicke inteligencije pustati raznoliku muziku(tipa decije pesmice,zabavna,narodna(ali en grand)...)muziku koja ima ritma jer deci se razvija sluh od rodjenja..takkodje moze se taj razvoj i pokvariti u smislu zapostavljanja detetovog kontakta sa  muzikom,najbitnije su muzicke igre koje mozete igrati sa decicom,postavicu vam dosta igara koje su jako korisne za razvoj muzicke inteligencije kod dece,vrlo su zabavne i za nas odrasle...user posted image


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Sanjica26 RR)
Direktna veza do poruke: 19
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:26:07   
Anoniman
IZVORNA PORUKA: PoisonEve


Kako objasniti malom detetu da to ne valja i nametati mu ono sto mi mislimo da valja?
Ili recimo ode kod bake a ona po ceo dan pusta grand?
user posted image




Nikako. Dete će ti biti užasno tužno što svi idu na Cecin koncert (čitaj: ceo razred), jedino njoj/njemu nije dozvoljeno to veče ni da izađe iz kuće da slučajno ne bi otišao/la krišom na koncert. A onda će vreme proći, i dete će ti početi u izlascima slušati tu muziku. Biće mu/joj još draža nego da je nisi branila. I tako sve do momenta dok ne nađe sebe: ili će nastaviti to da sluša do kraja života jer to zaista voli, ili će preći na neku drugu vrstu muzike.
To je moje iskustvo sa mojim roditeljima.

(odgovor članu PoisonEve)
  Direktna veza do poruke: 20
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:27:17   
Brana
IZVORNA PORUKA: PoisonEve

Indy ja jako volim tu pesmu! I danas sam je slusala na youtube-u! Volim inace decje pesmice i mislim da bi decu trebalo najvise usmeravati na decju muziku!
E,sad plasim se da cu naici na jedan drugi problem.
Evo npr. mm i ja u stanu nemamo tv pink,niti slusamo takav sund i takvu nakaradnu muziku. I tako planiramo da ucimo i dete. Ali sta se desava kad ono ode u vrtic gde dodju mozda neka dece koja pevaju Seku Aleksic i slicne?user posted image
Kako objasniti malom detetu da to ne valja i nametati mu ono sto mi mislimo da valja?
Ili recimo ode kod bake a ona po ceo dan pusta grand?
user posted image



e to jeste nezgodno jer ono sto im se plasira oni ce to prihvatati,zato mu treba ponuditi kada dodje kuci druge zanrove muzike pa ce se ono samo u jednom trenutku odluciti i pokazati afinitete prema muzici koja mu prija...user posted image


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu PoisonEve)
Direktna veza do poruke: 21
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:27:31   
Snelle
Joj Poison Eve, al me nasmeja user posted image
Ma svi smo mi nekada kao deca slušali Cecu i Draganu Mirković pa su nam se ukusi formirali naknadno drugačije, ili su ostali da se razvijaju u tom smeru user posted image Ja se ne bih oko toga brinula. U krajnjem slučaju nek dete sluša šta ono želi, mislim da ništa ne treba nametati, pa ni žanr muzike user posted image


_____________________________

"Nemoj da plačeš, tu je tvoja seka"
"Bato, puno te volim"

(odgovor članu PoisonEve)
Direktna veza do poruke: 22
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:28:40   
jovana j
Postoje raznorazna misljenja i polemike na ovu temu.
Evo ja sam na primer muzicar, sa svoja 2 fakulteta, svoj instrument sviram vec 20godina, a niko ziv mi u porodici ni u familiji nije muzicar, niti su mene nesto usmeravali i od malena Boze moj ''negovali'' sto se tice sta se slusa i td. Sama sam si izgradila svoj muzicki ukus, odnosno sama sam imala sklonosti ka ritmu, muzici pa su me moji upisali u muzicku skolu odakle je sve i krenulo...
Sada, razliciti smo, razlicite price, iskustva... user posted image Ono sto kontam da bih uvek negovala kod svog deteta jeste da voli muziku, da je rado slusa, peva, da igra uz nju... ne bih mu branila da slusa ono sto mu se dopada, pa bilo to samo trenutno fazicno..
E sada, kod tako male dece... od rodjenja do 6-te godine user posted image Hmm... to je stvarno rano. Postoje muzicka zabavista u okviru nekih muzickih skola u koja idu tako mala deca, ali ne znam tacno od kog uzrasta ( ono koje meni pada na pamet je muz.zabaviste u okviru muz.skole ''Isidor Bajic'' u Novom Sadu), i tamo deca pevaju, slusaju puuuuno muzike, a sve to kroz igru sto moze da bude fino user posted image

Sta ja znam.. zaista nisam pametna. U mom slucaju gde me niko nesto posebno nije ''usmeravao'' na taj nacin, pa je ispalo da je muzika MOJ CEO ZIVOT, a s druge strane ko zna da su me nesto specijalno cimali od jako malih nogu da li bi to sve tako ispalo, a da li bi ispalo mozda jos i bolje? Ili ne? Ili bi ja otisla profesionalno u skroz neku dr. stranu... user posted image
Ma ko to sada zna... nije ni vazno. Vazno je da sve sto se radi treba da bude zabavno i da ispunjava, makar slusala Cecu ako mi se slusa! user posted image

Cmokic za sve i izvinite ako sam ispromasivala temu i nalupetala se sada ovde... user posted image
user posted image

(odgovor članu Brana)
Direktna veza do poruke: 23
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:29:56   
Brana
IZVORNA PORUKA: Snelle

IZVORNA PORUKA: Brana

Imaju razne price da se detetu pusta Mocart ili Betoven i da ce dete biti muzikalno ako se ta muzika pusta,



Moji roditelji teško da su mi puštali klasičnu muziku...mislim da sam u stomaku najviše slušala Silvanu, Tomu Zdravkovića, Jašara, Šekija....user posted image jer je tata držao kafanu. Elem, ipak sam pevala u školskom horu, pa onda u poznatom obrenovačkom ženskom horu i na kraju punih devet godina u crkvenom horu.
Dok sam bila trudna nisam puštala detetu nikakvu muziku, jer ono što ja slušam mi nije bilo za bebu u stomaku user posted image a nekako i nisam imala taj osećaj i potrebu da joj nešto puštam. Sada svaki dan slušamo, skoro isključivo samo dečije pesmice, . Desi se tu i tamo da mm i ja pustimo "našu" muziku i vidim da joj se sviđa. Verujem da će biti muzikalna, jer su kod mene u porodici svi do jednog muzikalni user posted image


muzikalnost je nasledna i ne moze se pokvariti...decija muzika je odlicna jer ima pre svega ravnomeran ritam koji je osnov za stabilizaciju i razvoj pravilnog ritma kod dece plus sto kroz njih uce i strofe pesmica koje mogu da recituju plus uce melodiju koja je jednostavna i lako se pamti...zato se sa njima pocinje...user posted image


_____________________________

Kada nekog volis bori se za njega,
kada nekog trazis,trazi ga gde treba,
kada nekog varas,varaj ga da valja,
al kada nekog volis,voli ga do kraja!!!

(odgovor članu Snelle)
Direktna veza do poruke: 24
   RE: "Kako muzicki usmeravati i razvijati...
10.6.2011 23:30:58   
Anoniman
Inače, ja sam u trudnoći sa Lukom izlazila po diskotekama, i još češće po tehno žurkama. I Luki i sada kada pustiš muziku, on kaže "Aj pusti ono gde nema reči!" (tehno), a druga varijanta je da sluša dečije pesmice, ali ne neke, da kažem tako, emotivne. Nego malo žešće, tipa Gusari, Babaroga i sl. Narodnjake kad čuje kaže "Ugasi to!" user posted image
Marko je drugačiji... Marko voli laganije, i ne buni se na narodnjake. user posted image

(odgovor članu Shishica)
  Direktna veza do poruke: 25
Stranica:   [1] 2 3 4 5   Sledeća stranica >   >>
Stranica: [1] 2 3 4 5   Sledeća stranica >   >>
Idi na:







10 saveta za brigu o sebi nakon embriotran...
Odabir prave klinike za VTO je najvažniji korak na vašem putu ka roditeljstvu. Uz tim iskusnih stručnjaka, veoma je važn...
Tumačenje ultrazvučnih nalaza u trudnoći
EDD, BPD, TCD, GS... pomažemo vam da razumete šta znače sve te skraćenice koje ginekolozi koriste za tumačenje razvoja v...
Popularna ruska imena za bebe i njihovo zn...
Jedan od najuzbudljivijih delova iščekivanja bebe je odabir imena. Ako ste trudni, a razmišljate o ruskom imenu za bebu,...
Zvončići no.1
video
Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg, na put se sprema tad, taj deda večno mlad,...
Decu poveravam vašim vozovima i vašim nads...
Nekoliko puta nedeljno kupim kartu na kojoj je polazna ili završna stanica Novi Sad. Decu vam poveravam više puta nedelj...



image
flamingos
CortinaT krema će baš, da reši svaki problem naš.
Ekcem je prošlost kad se nanese,jer krema sa sobom sve odnese. Vetar kada duva, koža zna da se suši i puca, tad CortinaT krema na vrata pokuca,lepo se namaže, upije baš i rešen je problem naš. Nije fora, a nije ni laž,u CortinaT kremi leži prava draž. Ona svima prija i zato nam je najmilija. Možda mi pisanje stihova i nije jača strana, ali jedno sigurno znam-CortinaT krema je bez mana.  Više >>
image

Anketa

За дојиље.
пеперутка16

Мало чудно питање, али ме занима: да ли су дојиље пробале своје млеко?

Click Here