smeško -> RE: Veronauka vs građansko vaspitanje (4.10.2019 12:26:10)
|
И ја сам себи обећала да нећу више на ову тему[sm=jezicek.gif], јер немам апсолутно било какав проблем са тим што мислите другачије, али тако звучи. Ово ми је полемика са другарима уз кафу. Или са својим братом, умемо ми тако да развеземо док нам не досади. Углавном ништа битно не закључимо, поента је да се опуштено испричамо. [sm=smiley36.gif] О млаћењу празне сламе би се могло расправљати до 101 и назад, када си већ поменула. Предмет, за који сам везала тај израз, донео је деци у нашој школи још две књиге у ранцу, једну велику свеску и градиво које је део обавезе родитеља. А физичко немају организовано на адекватан начин. Што се тиче теорије еволуције, навешћу ауторе чим пре. Иначе, не знам како сте дошли до тога да су теорија еволуције и постојање Бога у супротности. Наш вероучитељ је све представио потпуно другачије и потпуно смислено, па деца немају било какву конфузију. Да, све зависи од онога ко преноси информацију. И те поделе. Не знам зашто их потенцирате. Па баш тако се учимо да то није ништа страшно, радити различите ствари које друге не угрожавају и које смо сами одабрали. Ја не учим дете да се по сваку цену уклапа у сваку групу, него да буде свој. Том логиком, осетиће се изопштено и када неки другари изаберу часове хора, књижевне секције, па и ликовне, јер он није довољно добар у цртању. Осетиће се угроженим јер учитељица има три миљеника у одељењу, а он није међу њима, јер она воли девојчице. Или када не буде позван на сваки рођендан својих другара. Ја у томе не видим проблем. Живот је препун избора и лакших или тежих одлука, а они су његов део. Нису баш од стакла. Н најбоља другарица је муслиманка. И шта сад? Да не разговарају о томе, да се неко од њих не би осетио угроженим? Они о томе стално разговарају и доста лепих и корисних података су разменили о својој вери. Мили, па не би ни тај твој ученик био збуњен да му је неко икада објаснио шта је вера, сам појам имплицира. Да постоји више различитих и да свака има своје обичаје, доктрине,... Н приближно зна и када чија Н. година почиње и која је по реду. Моје дете се наслушало теорија и дискусија о Земљи као лопти или равној плочи. Објаснили смо му шта је званична трвдња, а шта су додатне полемике. Наравно да ће учити као и сви и надам се да ће једног дана бити довољно мотивисан да, можда и сам, реши да се тиме детаљније бави. Па, ко зна, можда буде међу првима који ће доказати да је неки нови Стоунхенџ заправо велика превара.
|
|
|
|