RE: Upis u jaslice-vrtić (Puna verzija)

Forum >> [Dete] >> Zabavište i čuvanje deteta

Poruka

jole82 -> RE: Upis u jaslice-vrtić (19.12.2013 21:19:04)

E upravo tako Moir...veza za nešto što ti po sili zakona pripada i to ćeš još da plaćaš..ne dele džabe[sm=hudicek1.gif]
Isto su i nama rekli..tj meni kad sam išla sama..da zovemo i dolazimo da vide da smo zainteresovani...pa jbt oboje radimo i da vrlo smo zainteresovani da nam dete ne bi boravilo umesto u jaslama u svratištu za decu ulice...ggrrrr
Tako i ja moradoh da potvrdim to vezom koja je rekla bez problema će T poći 17. marta i da će nas ona lično zvati početkom februara...Užas!!!

adulence -> RE: Upis u jaslice-vrtić (20.12.2013 10:37:01)

ja sam onda bas imala srece sa nasim jaslicama,kod nas je sledeca situacija,mm prijavljen,a ja nezaposlena ,ali sam redovan student i u upisnoj komisiji su nam odmah rekli da se ja kotiram kao zaposlena tj imam ista prava i da nasu Ivu moraju da prime,ali posto je u tom trenutku imala 5 meseci rekose da im se javimo pred prvi rodj,medjutim,na dan rodjendana su nas oni pozvali i rekli ,primljena sve smo zavrsili i upisali je,sada cekamo da krene....ovo je prvi put da kada su tako neke stvari u pitanju bas imamo srece...

jovicaa -> RE: Upis u jaslice-vrtić (20.12.2013 11:33:50)

a zamislite ovo, otisla ja danas kad sam isla na faks da odnesem aleksu rancic, posto je mm zaboravio da ponese, i reko hajde da svratim i gore da pitam sta treba od papira za maksima.. i bila neka druga vaspitacica i kaze kao mi nemamo mesta, vec se prijavilo jos jedno dete od februara[sm=zmeden.gif] i ja kao pa druga vaspitacica mi je rekla da ima mesta! a ona kao pa ne znam, ovo ono.. dala mi neki papir kaze treba mi jos izvod i potvrda lekara, a nije spominjala prosek plate, ptvrdu sa fakulteta i to[sm=zmeden.gif] i da li je jeftiniji vrtic kada ide dvoje dece?

Didy -> RE: Upis u jaslice-vrtić (20.12.2013 12:16:53)

IZVORNA PORUKA: jovicaa

i da li je jeftiniji vrtic kada ide dvoje dece?