Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
|
|
Korisnik | |
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:42:20
|
|
|
|
Ana RR
|
Slažem se Maslačak. Ja sam laik ali čim temp raste znači da se nešto događa u organizmu. A ona je već iscrpljena i oslabljenog imuniteta. Milica mala.
< Poruku je uredio Ana RR -- 25.6.2019 11:58:30 >
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Jer smo tako u mogućnosti!
|
|
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:46:30
|
|
|
|
Maraj
|
Ne ne cekam cetvrtak. Idemo danas od pila 2 kod dr L se sad na grudima i ledjima pojavio kao osip. Jako blag
|
|
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:47:50
|
|
|
|
vonavoj
|
Maslacak,ququ..pobrkala si..to je krvna slika odavno,a J je imala streptokoke u brisu,ali nismo vadili krv...i nije dokazano da je sarlah..jer nije imala osip po stomaku.
|
|
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:51:15
|
|
|
|
IvanaSK RR
|
Milence,vazno da je lepotici bilo lepo u kojoj god grupici 😀 grlo me i dalje zeza,mada nije mnogo strasno. Maraj,bas mi je zao sto se tako namuciste. Ivanka,nek brzo deluje ab.
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:52:03
|
|
|
|
vonavoj
|
I tebe ivana grlo?!?
|
|
|
|
RE: Razgovori mama 06 /19 [chat] 25.6.2019 11:59:10
|
|
|
|
Ivanka 75
|
Hvala Ivana, nadam se da ce je proci od ab, mislim da joj se ovo nadovezalo na onu prehladu pred rekreativnu. Zalecilo se samo i sad eskaliralo. A mene nekad grlo muci nedeljama i nema boljitka dok ne ispijem ab.
|
|
|
|