|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   Problem sa ovlašćenim servisom
3.2.2012 18:09:38   
Mariya
Nisam našla temu u kojoj bi postavila ovo pitanje...
Ukratko, mašina za pranje-sušenje veša se pokvarila, pošto je pod garancijom, pozvala sam ovlašćeni servis da je servisiraju. Kvar sam prijavila 5. novembra 2011., a evo danas je 3. februar 2012. a ja još uvek nemam mašinu. Zovem ih 2-3 puta nedeljno, te nije stigao deo, te ne radi mašina, pa su poslali pogrešan deo, pa ni taj ne radi, pa su naručili nov deo, pa čekaju da stigne novi deo. Da li se nekome desilo nešto slično? Šta mogu da uradim? kome da se žalim? Može li nešto udruženje za zaštitu potrošača da uradi povodom ovoga?
Direktna veza do poruke: 1
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
3.2.2012 18:18:00   
Anoniman
Naš kolega kupio telfon u Telenoru, došao kući, telefon ne radi. Tražio da mu daju nov, oni mu nisu dali jer kao mora prvo u servis da probaju da ga poprave, on kaže da neće servis nego nov trelefon... I da skratim priču, otišao kući, žalio se tržišnoj inspekciji, popunio prijavu. Posle par dana ga zvali iz Telenora da dođe po nov telefon, izvinjavali se i do isteka ugovora mu naplaćuju pola pretplate. Zakon kaže da dok je u garanciji ti možeš da biraš da li hoćeš da se popravlja aparat ili hoćeš nov.

U ponedeljak ujutru zovi tržišnu inspekciju i pitaj šta ti valja činiti.

(odgovor članu Mariya)
  Direktna veza do poruke: 2
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
3.2.2012 19:24:46   
Mariya
GG, hvala ti puno, stvarno ne znam više šta da radim sa njima. Rekli su mi da u ponedeljak donose mašinu, ako ne donesu, zovem inspekciju, hvala ti! 

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 3
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
3.2.2012 19:31:26   
isidora88
koliko se secam treba u roku od 45 dana da ti je poprave a ako ne ispostuju taj rok moraju novu da ti daju. ne znam kada si je odnela na servis ali ako je to bilo 5.11 onda definitivno treba novu da ti isporuce. u svakom slucqju zali se inspekciji a i radnji gde si kupila da ces ih prijaviti ukoliko to ne rese.

_____________________________

Moja baka srce ima,
ovoliko, ovoliko,
znam da baka mene voli,
kao niko, kao niko...

(odgovor članu Mariya)
Direktna veza do poruke: 4
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
3.2.2012 23:48:42   
Mariya
I ja znam za neki rok od 30 i 45 dana,a evo kako se Whirpool lepo ogradio:3. Svаkа oprаvkа ili zаmenа se morа izvršiti u primerenom roku bez znаčаjnijih neugodnosti zа potrošаčа, uzimаjući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošаč nаbаvio istu. Možda je njima 3 meseca primeren rokuser posted image



(odgovor članu isidora88)
Direktna veza do poruke: 5
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
4.2.2012 0:07:34   
isidora88
mislim da ima zakon koji stiti potrosace u tim slucajevima,nemam sad vremena da trazim ali pozovi zastitu potrosaca i informisi se kod njih,rade i sutra pa ih pozovi i vidi sta ce ti reci.
nema sanse da smeju tako dugo da je drze kod sebe

_____________________________

Moja baka srce ima,
ovoliko, ovoliko,
znam da baka mene voli,
kao niko, kao niko...

(odgovor članu Mariya)
Direktna veza do poruke: 6
   RE: Problem sa ovlašćenim servisom
2.11.2016 14:12:55   
Animsaj9
ja mogu da pohvalim Teslin ovlasceni servis u BG

(odgovor članu isidora88)
Direktna veza do poruke: 7
Stranica:   [1]
Stranica: [1]
Idi na:







10 saveta za brigu o sebi nakon embriotran...
Odabir prave klinike za VTO je najvažniji korak na vašem putu ka roditeljstvu. Uz tim iskusnih stručnjaka, veoma je važn...
Tumačenje ultrazvučnih nalaza u trudnoći
EDD, BPD, TCD, GS... pomažemo vam da razumete šta znače sve te skraćenice koje ginekolozi koriste za tumačenje razvoja v...
Popularna ruska imena za bebe i njihovo zn...
Jedan od najuzbudljivijih delova iščekivanja bebe je odabir imena. Ako ste trudni, a razmišljate o ruskom imenu za bebu,...
Zvončići no.1
video
Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg, na put se sprema tad, taj deda večno mlad,...
Decu poveravam vašim vozovima i vašim nads...
Nekoliko puta nedeljno kupim kartu na kojoj je polazna ili završna stanica Novi Sad. Decu vam poveravam više puta nedelj...



image
tacatic
Živi i zdravi svi bili i uz Pharmalife proizvode se svi lepo izlečili, kao i mi.
Fitobalm smo kupili odmah po izlasku iz porodilišta i koristim ga i danas nakon tri godine, uvek kad je pri kraju kupujem novi da bude pri ruci. Sirup sa cinkom IMMuno smo koristili sa navršenih godinu dana, sve je tako brzo prošlo, zbog povratka na posao i polaska u vrtić želela sam da pomognem svom detetu i ojačam mu imunitet, da nas malo zaobiđu virusi, mislim da je jako dobar sirup i da nam je dosta pomogao. Da li imma veze ili ne, jako brzo smo prešli na adaptirano mleko, puno problema sa stolicom i Isilax nam je takođe bio preko potreban, takvo olakšanje, znaju mame koje su imale problema kod dece. Sve pohvale sa naše strane, a da ne zaboravim i Apis Gola sprej za grlo, najbolji i najukusniji i olakšanje nakon prvog prskanja, lakše se guta i diše! Hvala sto ste tu za nas!  Više >>
image

Anketa

За дојиље.
пеперутка16

Мало чудно питање, али ме занима: да ли су дојиље пробале своје млеко?

Click Here