Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
|
|
| Stranica: [1] |
Korisnik | |
|
|
Problem sa ovlašćenim servisom 3.2.2012 18:09:38
|
|
|
|
Mariya
|
Nisam našla temu u kojoj bi postavila ovo pitanje... Ukratko, mašina za pranje-sušenje veša se pokvarila, pošto je pod garancijom, pozvala sam ovlašćeni servis da je servisiraju. Kvar sam prijavila 5. novembra 2011., a evo danas je 3. februar 2012. a ja još uvek nemam mašinu. Zovem ih 2-3 puta nedeljno, te nije stigao deo, te ne radi mašina, pa su poslali pogrešan deo, pa ni taj ne radi, pa su naručili nov deo, pa čekaju da stigne novi deo. Da li se nekome desilo nešto slično? Šta mogu da uradim? kome da se žalim? Može li nešto udruženje za zaštitu potrošača da uradi povodom ovoga?
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 3.2.2012 18:18:00
|
|
|
|
Anoniman
|
Naš kolega kupio telfon u Telenoru, došao kući, telefon ne radi. Tražio da mu daju nov, oni mu nisu dali jer kao mora prvo u servis da probaju da ga poprave, on kaže da neće servis nego nov trelefon... I da skratim priču, otišao kući, žalio se tržišnoj inspekciji, popunio prijavu. Posle par dana ga zvali iz Telenora da dođe po nov telefon, izvinjavali se i do isteka ugovora mu naplaćuju pola pretplate. Zakon kaže da dok je u garanciji ti možeš da biraš da li hoćeš da se popravlja aparat ili hoćeš nov. U ponedeljak ujutru zovi tržišnu inspekciju i pitaj šta ti valja činiti.
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 3.2.2012 19:24:46
|
|
|
|
Mariya
|
GG, hvala ti puno, stvarno ne znam više šta da radim sa njima. Rekli su mi da u ponedeljak donose mašinu, ako ne donesu, zovem inspekciju, hvala ti!
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 3.2.2012 19:31:26
|
|
|
|
isidora88
|
koliko se secam treba u roku od 45 dana da ti je poprave a ako ne ispostuju taj rok moraju novu da ti daju. ne znam kada si je odnela na servis ali ako je to bilo 5.11 onda definitivno treba novu da ti isporuce. u svakom slucqju zali se inspekciji a i radnji gde si kupila da ces ih prijaviti ukoliko to ne rese.
_____________________________
Moja baka srce ima, ovoliko, ovoliko, znam da baka mene voli, kao niko, kao niko...
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 3.2.2012 23:48:42
|
|
|
|
Mariya
|
I ja znam za neki rok od 30 i 45 dana,a evo kako se Whirpool lepo ogradio:3. Svаkа oprаvkа ili zаmenа se morа izvršiti u primerenom roku bez znаčаjnijih neugodnosti zа potrošаčа, uzimаjući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošаč nаbаvio istu. Možda je njima 3 meseca primeren rok
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 4.2.2012 0:07:34
|
|
|
|
isidora88
|
mislim da ima zakon koji stiti potrosace u tim slucajevima,nemam sad vremena da trazim ali pozovi zastitu potrosaca i informisi se kod njih,rade i sutra pa ih pozovi i vidi sta ce ti reci. nema sanse da smeju tako dugo da je drze kod sebe
_____________________________
Moja baka srce ima, ovoliko, ovoliko, znam da baka mene voli, kao niko, kao niko...
|
|
|
|
RE: Problem sa ovlašćenim servisom 2.11.2016 14:12:55
|
|
|
|
Animsaj9
|
ja mogu da pohvalim Teslin ovlasceni servis u BG
|
|
|
| Stranica: [1] |
Anketa
Расположење у трудноћи.
пеперутка16
Да ли сте имали нагле промене расположења током трудноће?