|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1] 2   Sledeća stranica >   >>
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:11:09   
Anoniman
Sada sam dobila jedan e-mail.

Poštovani,

želim ovim putem da Vas obavestim šta sve može da Vas snađe pri otkazivanju (iz opravdanih razloga) putovanja kod Turističke agencije "Perla Tours" iz Novog Sada.

Dakle, da krenemo redom. Kod gorepomenute agencije uplatio sam 10-dnevni aranžman u Polihronu, od 9. do 19.9.2009. godine. Trebalo je da putujemo supruga, naš jedanaestomesečni sin i ja.
Agenciju smo izabrali na osnovu preporuka više prijatelja i poznanika, koji su bili prezadovoljni njihovim dosadašnjim uslugama. Aranžman smo isplatili u celosti, da bi već sledećeg dana (10 dana pre polaska) naš sin nezgodno pao i pri padu polomio potkolenicu leve noge. Svim normalnim osobama jasno je da dete u gipsu do kuka nije sposobno za putovanje, što je posvedočio i nalaz lekara specijaliste. Odmah sutradan sam otišao u agenciju da otkažem aranžman, smatrajući to običnom usputnom formalnošću. Ali tamo me je čekalo iznenađenje.
Rečeno mi je da će mi biti vraćeno samo 10% od cene aranžmana, bez obzira što imam zaista opravdan razlog za odustajanje od putovanja. Zamolio sam da mi se, u tom slučaju, omogući da aranžman iskoristim u nekom kasnijem terminu, kako bismo ove godine ipak putovali na more. Ni u tom smislu nisam naišao na razumevanje, nego mi je predloženo da zanemarim nalaz i preporuku doktora i ipak otputujem sa detetom, jer, Bože moj, nije to tako strašno. Zamolio sam potom da razgovaram sa direktorom agencije, pošto sam pretpostavljao da devojka za šalterom nije u poziciji da odgovori na moj zahtev. Prebledela i preplašena devojka zamolila me je da to ne radim, jer, citiram, "ja time neću postići ništa, a ona može imati velikih problema sa direktorom".
Ipak, na moje insistiranje, direktor, čiju pojavu neću komentarisati iz elementarne pristojnosti, pristaje da me primi nakon dva dana. U razgovoru (bolje rečeno njegovom monologu) koji je trajao dobrih 50 minuta, saznao sam da "pojam odlaganja aranžmana ne postoji", postoji samo varijanta da ja nađem nekoga da putuje umesto mene ili da odustanem od putovanja, u kom slučaju bih dobio samo pomenutih 10% ukupne cene.
Saznao sam da bi, u slučaju da mi izađe u susret, on počinio krivično delo utaje poreza za koje bi usledila drakonska novčana kazna, jer je "već bio u sličnoj situaciji". Na moju primedbu da je to u nekim drugim agencijama normalna, ustaljena praksa (ne činjenje krivičnih dela, nego odlaganje aranžmana, naravno), pogotovo što bismo putovali sopstvenim automobilom i sa individualnom vizom, dobijam odgovor da je njegova agencija jedina u Srbiji koja radi "sve po zakonu i sa papirima", a ove ostale su "sitne agencije koje rade na crno pa zbog toga mogu tako nešto i da odobre".
Dalje sam pitao šta je sa opštim uslovima putovanja, koji su navedeni u ugovoru, a gde piše da se povraćaj sredstava putniku (osim realno učinjenih troškova) odobrava između ostalog i u slučaju iznenadne bolesti, kada putnik nije u mogućnosti da putuje, dobijam objašnjenje da je prelom povreda, a ne bolest, i da bi za mene verovatno bilo bolje da je dete obolelo od neke teške zarazne ili neizlečive bolesti, kada bi mi sredstva bila refundirana(!).
Zatim mi se predlaže da otputujemo samo supruga i ja, jer je po njemu i to moguća varijanta. Palo je još nekoliko nebuloznih predloga, ali ništa razumno u smislu konkretnog rešavanja mog problema. U razgovoru je, pored ostalog , pomenuo i da poseduje džip vredan 54.000 eura, što je verovatno trebalo da znači da bez problema može da plati dobrog advokata i da mi bolje ne padne na pamet da ga tužim, jer ću imati samo još mnogo veće troškove. Pretpostavljam da je, poučen svojim bogatim iskustvom, zaista upoznat sa svim pravnim aspektima ovog problema i da ga u ovoj zemlji, gde je za obične smrtnike pravda prespora i sve samo ne dostižna, zaista nema svrhe tužiti. Na kraju mi je velikodušno ponudio da mi, eto, odobri 10-ak posto popusta na novi aranžman, koji bih morao da ponovo uplatim u celosti, i to 10 dana unapred, sa najboljim nadama da me opet neće snaći neka nezgoda.
Eto, tako je protekao naš razgovor. Da li je ovo što sam čuo od gospodina direktora zaista pravno utemeljeno? Pretpostavljam da jeste, nisam stručnjak i ne mogu da tvrdim. A da li je njegov postupak pošten i ljudski, što bi trebalo takođe trebalo da bude jedno od profesionalnih načela? E, to prosudite sami. Izgleda da je njegov profesionalni moto:
"Ako mogu da ti uzmem pare za uslugu koju ti nisam pružio,to ću i uraditi, jer mi se može."
Nakon ovoga, obratio sam se YUTI, kao nadležnoj instituciji, a od njih sam dobio odgovor da bi trebalo da (o svom trošku, naravno) pokrenem arbitražu, pa ako komisija ustanovi da je razlog opravdan, da bi trebalo da dobijem povraćaj sredstava, ali ni ta odluka nije obavezujuća, nego mi u krajnjem slučaju ostaje tužba.
Epilog svega je da smo dobili tih famoznih 10%, nakon 16 dana, pri čemu sam i za to morao četiri puta da ih zovem, jer je direktor uvek bio prezauzet i nije imao vremena. Na more smo otišli kasnije, preko druge agencije, ali smo aranžman uplatili na dan putovanja, poučeniovim iskustvom.
Na kraju, svima koji će ove ili narednih godina putovati želim sretan put i lep provod. Onima koji izaberu Turističku agenciju "Perla Tours" iz Novog Sada, pored toga želim i mnogo sreće, jer će im sigurno biti potrebna.
Ako ste pročitali ovo pismo i ako to smatrate korisnim, prosledite ovaj mail svima koje poznajete. Njegova jedina svrha je da upozna moje prijatelje i prijatelje mojih prijatelja sa iskustvom koje sam ja lično imao sa "Perla Toursom", kao i sa njihovim profesionalnim odnosom prema klijentima.

Srdačan pozdrav,

P.S. Ako ovo pismo dođe do ljudi u "Perla Toursu", napominjem da ne očekujem nikakav honorar za ovu besplatnu reklamu. Neka im ona bude moj poklon, uz želju da im pomogne i donese puno uspeha u uslovima bespoštedne konkurencije na polju pružanja turističkih usluga.
  Direktna veza do poruke: 1
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:16:01   
NadaR
user posted image

_____________________________

JER SMO TAKO U MOGUCNOSTI!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 2
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:20:06   
Kleopatra
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image Uzas

_____________________________

Sreca prati hrabre!!!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 3
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:21:34   
Anoniman
šta reći ... žao mi je ljudi...ali svi pročitajte ona mala slova u slučaju odustanka...agencija je na veliku žalost postupila ispravno 

(odgovor članu NadaR)
  Direktna veza do poruke: 4
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:23:33   
Anoniman
Ma čitala sam, i piše više od 10%, ne znam tačno. No, možda je istina da piše u slučaju bolesti a ne povrede.
U svakom zakonu ima rupa.

(odgovor članu Anoniman)
  Direktna veza do poruke: 5
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:24:04   
marince1
Prosledicu ovo svima koje poznajem!Kakav bezobrazluk!!!!!

Ali na zalost mi nemamo zakon za zastitu turista,tj.i ako imamo ne funkcionise.



_____________________________

Ko zna zasto je to dobro...

Nista u zivotu nije slucajno!

(odgovor članu Kleopatra)
Direktna veza do poruke: 6
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:28:26   
Anoniman
IZVORNA PORUKA: Tasha RR

Ma čitala sam, i piše više od 10%, ne znam tačno.


ako odustanete recimo 30 dana od dana putovanja ___%
ako odustanete 20 dana od dana putovanja ________%
deset dana ___________%

ima sve fino poredano

moram naći link , i koliko se sjećam ne postoji razlog odustajanja

(odgovor članu Anoniman)
  Direktna veza do poruke: 7
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.10.2009 12:33:30   
Anoniman
evo šta sam našla na jednoj stranici jedne agencije da ne reklamiram , al sve rade na istom principu


6. Cijene Putnik ima pravo pismeno ili usmeno otkazati aranžman u poslovnici agencije u kojoj je napravljena rezervacija putovanja. U tom slučaju _________ d.o.o. ima pravo na povrat troškova nastalih zbog otkazanog aranžmana, a visina tog iznosa ovisi od datuma prijema otkaza, kako slijedi:
  • do 30 dana prije polaska – administrativni troškovi
  • 29 – 22 dana prije polaska – 25% cijene aranžmana
  • 21 – 15 dana prije polaska – 40% cijene aranžmana
  • 14 – 8 dana prije polaska – 80% cijene aranžmana
  • 7 – 0 dana prije polaska – 100% cijene aranžmana
U slučaju da putnik na vlastitu želju tokom samoga putovanja odustane od daljnjeg putovanja, nakon povratka nema pravo tražiti povrat troškova od agencije. U slučaju da putnik prije početka putovanja uplati osiguranje od otkaza i nakon toga putovanje zbog određenih okolnosti otkaže, vrati mu se uplaćeni iznos. U ovom slučaju _______ d.o.o. zadržava pravo naplate troškova prijave, administrativnih troškova te troškova otkaza. Iznos koji puntnik potražuje isplatiće osiguravajuća kuća kod koje je putnik izvršio osiguranje od otkaza.

7. Osiguranje od rizika otkaza:
Ukoliko putnik prilikom rezervacije predviđa mogućnost da bi zbog određenih situacija koje bi mogle nastupiti u njega ili u njegovih bližnjih morao otkazati putovanje, može uplatiti policu osiguranja za slučaj otkaza. Osiguranje za slučaj otkaza vrijedi samo u slučajevima vojnog poziva, bolesti, nesretnog slučaja ili smrti užih članova obitelji (bračni partner, roditelji, djeca) i vrijedi samo uz predloženu pismenu potvrdu. U slučaju da putnik uz otkaz putovanja pribavi dokument kojim opravdava onemogućeno putovanje zbog više sile koju nije mogao predvidjeti ili izbjeći prije potpisa ugovora, a da nije uplatio osiguranje od rizika otkaza,_________ d.o.o. zadržava pravo do povrata svih nastalih troškova. Zahtjev za isplatu osiguranja u slučaju rizika putovanja nije moguć nakon datuma početka aranžmana, kao što nije moguće tražiti isplatu ni za neiskorišteni dio aranžmana.




(odgovor članu Anoniman)
  Direktna veza do poruke: 8
   RE: Korektnost turističkih agencija
28.4.2010 18:02:40   
Anoniman
Ja nikome ne bih preporucila Argus tours- svim ljudima koje poznajem, ukljucujuci i mene, su ukrali dan i po..user posted image

(odgovor članu Anoniman)
  Direktna veza do poruke: 9
   RE: Korektnost turističkih agencija
28.4.2010 23:11:11   
gagana83
Zadnjih godina sam putovala sa Kontikijem i ne planiram da ih menjamuser posted image
Jesu nesto skuplji od ostalih agencija ali ne zalim ni dinar koji sam im dala.Organizacija perfektna,vodici fenomenalni,informisani i na usluzi 24 casa dnevno a hoteli u njihovoj ponudi su provereni,uvek pazljivo izabrani.
Pa cak i da se desi neki propust uvek to na neki nacin nadoknade.

Pre dve godine je bus kojim smo isli iz Kaira za Hurgadu imao kvar pa smo cekali u hotelu neka 2-3 sata.Vodic nam je to nadoknadio tako sto je celu grupu izveo na veceru u prelepi restoran na plazi.

Stvarno nemam nikakve zamerke na njihov rad i Boze zdravlja planiram i ove godine da letujem sa njimauser posted image


_____________________________

ISKLJUCI PINK , UKLJUCI MOZAK!!!!!!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 10
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 19:42:41   
marince1
Hej vidite ovo,ja crkla od smeha

Neko je snimao vodica dok je u autobusu putnicima pokazivao gde se nalaze itd...

klik


_____________________________

Ko zna zasto je to dobro...

Nista u zivotu nije slucajno!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 11
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 19:45:54   
New Mom
Prošle godine smo išli na Krit u individualnoj režiji (imaju i aranžmane) preko agencije Kalodoukas, prezadovoljni smo! user posted image user posted image user posted image  Sve je ispoštovano i sve je bilo bukvalno kako je rečeno.user posted image

_____________________________

"Bunim se. Dakle, postojim!" - Alber Kami
"Korenje vaspitanja je gorko, ali su mu plodovi slatki." - Aristotel

(odgovor članu marince1)
Direktna veza do poruke: 12
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 19:46:44   
marince1
IZVORNA PORUKA: verolino

Ja nikome ne bih preporucila Argus tours- svim ljudima koje poznajem, ukljucujuci i mene, su ukrali dan i po..user posted image


E pa fala ti ,ja sa njima putujem user posted image

Ja sam prosle godine preko njih isla u Tunis,a izgubili smo jednu noc jer smo je proveli na aerodromu,cekajuci avion,koji je kasnio.
To nije njihova krivica,ono sto im zameram je sto niko iz agencije nije dosao da laze,da ne stojimo na aerodromu celu noc i to u neizvesnosti da li cemo i kad krenuti.
Bilo je male dece,staih ljudi,ja u 6. mesecu trudnoce user posted image

< Poruku je uredio marince -- 19.6.2010 19:47:21 >


_____________________________

Ko zna zasto je to dobro...

Nista u zivotu nije slucajno!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 13
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 19:48:55   
Anoniman
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image To je jako neodgovorno od strane njih....
Ja sa njima vise ne putujem...

(odgovor članu marince1)
  Direktna veza do poruke: 14
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 19:53:11   
marince1
A ja tupa mali opet sa njima user posted image
Kao racunam nisu krivi,a i sad idemo kolima.
Ono sto sam se zarekla prosle godine je da JAT-om vise ne jetim


_____________________________

Ko zna zasto je to dobro...

Nista u zivotu nije slucajno!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 15
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 20:01:32   
Anoniman
Cuti- bolje s JAT-om u visine, nego sa egipatskim letilicama u dubine ili u planine....user posted image

(odgovor članu marince1)
  Direktna veza do poruke: 16
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 23:30:16   
gagana83
IZVORNA PORUKA: gagana83

Zadnjih godina sam putovala sa Kontikijem i ne planiram da ih menjamuser posted image
Jesu nesto skuplji od ostalih agencija ali ne zalim ni dinar koji sam im dala.Organizacija perfektna,vodici fenomenalni,informisani i na usluzi 24 casa dnevno a hoteli u njihovoj ponudi su provereni,uvek pazljivo izabrani.
Pa cak i da se desi neki propust uvek to na neki nacin nadoknade.

Pre dve godine je bus kojim smo isli iz Kaira za Hurgadu imao kvar pa smo cekali u hotelu neka 2-3 sata.Vodic nam je to nadoknadio tako sto je celu grupu izveo na veceru u prelepi restoran na plazi.

Stvarno nemam nikakve zamerke na njihov rad i Boze zdravlja planiram i ove godine da letujem sa njimauser posted image



Sad cu samu sebe da demantujem!
Ove godine ne idemo preko Kontikija,na zalost,nisu imali smestaj koji bi nam odgovarao za Zakintos pa smo aranzman uplatili preko agencije Jolly travel.
Nisam do sada putovala sa njima,nadam se da ce sve biti u redu.
Ima li ko iskustva sa njima?



_____________________________

ISKLJUCI PINK , UKLJUCI MOZAK!!!!!!

(odgovor članu gagana83)
Direktna veza do poruke: 17
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 23:37:04   
marince1
ja user posted image
Isla sa njima u Tursku, bilo superiska.
Nemam primedbi,secam se da je vodic bila neka devojka koja je dolazila i lupala nam na vrata da pita jel smo ok,jel nam treba nesto...
Nije bila nametljiva sa ponudama za izlete (mislim na ono ako ne ides bezveze si),uvek je sve htela da objasni,da izadje u susret...


_____________________________

Ko zna zasto je to dobro...

Nista u zivotu nije slucajno!

(odgovor članu gagana83)
Direktna veza do poruke: 18
   RE: Korektnost turističkih agencija
19.6.2010 23:39:33   
gagana83
Super,valjda cemo i mi imati isto iskustvo sa njimauser posted image

_____________________________

ISKLJUCI PINK , UKLJUCI MOZAK!!!!!!

(odgovor članu marince1)
Direktna veza do poruke: 19
   RE: Korektnost turističkih agencija
20.6.2010 0:39:26   
Mishica 77
Mi svake godine idemo na letovanje sa, gore pomenutom, Perlom i prezadovoljni smo. Ispoštuju maximalno.
Ono što se dogodilo čoveku iz priče je zaista tužno ali  ja mogu samo reči hvale da kažem na njihov račun. Prošle godine sam, jer sam bila trudna, tražila određeno mesto u busu i dobila ga. Stvarno korektno i vrlo poslovno. 

_____________________________

Čovek koji nema dudu, zeca i žabu nije čovek..... :-))

(odgovor članu gagana83)
Direktna veza do poruke: 20
   RE: Korektnost turističkih agencija
20.6.2010 1:03:48   
liliana
Kao neko ko 15 godina radi u turizmu, savetujem vam da obavezno pročitate "Opšte uslove putovanja" prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa agencijom i da tražite primerak za sebe, jer su agencije DUŽNE da vam ga daju. I obavezno ORIGINALAN vaučer. Ako vam treba pomoč-tu sam!

_____________________________

" BOŽE, ČUVAJ MI OVO PILE...
OVU MRVU ZLATA I SVILE..."

(odgovor članu Mishica 77)
Direktna veza do poruke: 21
   RE: Korektnost turističkih agencija
20.6.2010 1:06:10   
Mishica 77

IZVORNA PORUKA: liliana

Kao neko ko 15 godina radi u turizmu, savetujem vam da obavezno pročitate "Opšte uslove putovanja" prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa agencijom i da tražite primerak za sebe, jer su agencije DUŽNE da vam ga daju. I obavezno ORIGINALAN vaučer. Ako vam treba pomoč-tu sam!


Potpisujem


_____________________________

Čovek koji nema dudu, zeca i žabu nije čovek..... :-))

(odgovor članu liliana)
Direktna veza do poruke: 22
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.6.2010 23:36:35   
gagana83
IZVORNA PORUKA: gagana83

IZVORNA PORUKA: gagana83

Zadnjih godina sam putovala sa Kontikijem i ne planiram da ih menjamuser posted image
Jesu nesto skuplji od ostalih agencija ali ne zalim ni dinar koji sam im dala.Organizacija perfektna,vodici fenomenalni,informisani i na usluzi 24 casa dnevno a hoteli u njihovoj ponudi su provereni,uvek pazljivo izabrani.
Pa cak i da se desi neki propust uvek to na neki nacin nadoknade.

Pre dve godine je bus kojim smo isli iz Kaira za Hurgadu imao kvar pa smo cekali u hotelu neka 2-3 sata.Vodic nam je to nadoknadio tako sto je celu grupu izveo na veceru u prelepi restoran na plazi.

Stvarno nemam nikakve zamerke na njihov rad i Boze zdravlja planiram i ove godine da letujem sa njimauser posted image



Sad cu samu sebe da demantujem!
Ove godine ne idemo preko Kontikija,na zalost,nisu imali smestaj koji bi nam odgovarao za Zakintos pa smo aranzman uplatili preko agencije Jolly travel.
Nisam do sada putovala sa njima,nadam se da ce sve biti u redu.
Ima li ko iskustva sa njima?




user posted image user posted image user posted image
Mi smo ipak odustali od Jolly-ja,otkazali smo aranzman i idemo preko Kontikijauser posted image


_____________________________

ISKLJUCI PINK , UKLJUCI MOZAK!!!!!!

(odgovor članu gagana83)
Direktna veza do poruke: 23
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.6.2010 23:40:20   
Anoniman
mi idemo preko Jolly-ja ove godine,a preko preko Kontikija nisam nikad isla mada ih svi samo hvale....user posted image

sto se tice najgoreg iskustva-MONDORAMA iz NISAuser posted image user posted image user posted image

KATASTROFA BUSEVI,NEODGOVORNOST U SARADNJI SA AMBASADAMA,SVE UKLJUCENO- NISTA UKLJUCENO....

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

(odgovor članu gagana83)
  Direktna veza do poruke: 24
   RE: Korektnost turističkih agencija
29.6.2010 23:48:12   
gagana83
Nije ni cudo sto su najgori kad se zovu MONODRAMAuser posted image

_____________________________

ISKLJUCI PINK , UKLJUCI MOZAK!!!!!!

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 25
Stranica:   [1] 2   Sledeća stranica >   >>
Stranica: [1] 2   Sledeća stranica >   >>
Idi na:







Za sve nas koje ne volimo da peglamo!
video
Mnogim ženama se želja ostvarila! Mašina za peglanje i slaganje veša. Ova čudo-mašina će se 2018. godine naći u prodaji.
Svetski dana deteta uz popuste na knjige z...
Svojim najmlađim čitaocima Vulkan izdavaštvo omogućava da dođu do nekih od najzanimljivijih i najboljih dečjih naslova, ...



image
dudas
Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!
"Dobro veče, od sad ovde nema zime, Imuno je moje ime. Vitamini, minerali-sve staje u gutljaj mali. Popij mene, mala vilo, nazdravlje ti bilo!" "Imaćemo još jednog gosta, pomoći će vili dosta. Evo ga, tu je"-Imuno reče. "Uđi, uđi, druže moj, dobi li protiv kašlja boj?" "Znaš, Imuno-Broncamil se smeška, kakva je to borba teška. Uspeo sam, za kašalj sam tata mata!" I odjednom neko pokuca na vrata. "Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!" Istina je sve što kaže Apis gola, jako brzo rešiće vas bola. "Gde li nam je Fitobalm, kud se dede, ne videh ga od prošle srede? "Sad će doći"- Imuno reče. "Ima li šta od zapušenog nosića preče?" "Kuc, kuc, stigao sam"- Fitobalm se javi. "Mala vilo, odmah me pod nosić stavi. Jel osećaš borovine moć? Sada lepo diši i spavaj, laku noć!" I tako Pharmalife družina ova isprati vilu u carstvo snova.  Više >>
image

Anketa

За дојиље.
пеперутка16

Мало чудно питање, али ме занима: да ли су дојиље пробале своје млеко?

Click Here