Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2024
Danu media d.o.o. Beograd
Dermokozmetički brend La Roche-Posay u saradnji sa Udruženjem dermatovenerologa Srbije organizuje preglede mladeža u cilju prevencije raka kože, koji je u 99 odsto slučajeva izlečiv ako se otkrije na vreme.
Ovaj revolucionarni proizvod, kreiran u saradnji s vodećim svetskim dermatolozima i stručnjacima za hiperpigmentaciju, donosi multi-patentirani Melasyl™, jedinstveni molekul koji redefiniše pristup nezi kože.
Bubuljice i akne problem su sa kojom se ne suočavaju samo mladi, već i oni stariji od 25 godina. Zajedničko za obe grupe jesu uzroci pojava nepravilnosti na koži – hormoni i izloženost stresu, kao i manje poznati mikrokomedoni. Dermokozmetički brend La Roche-Posay za ovaj problem nudi rešenje u vidu Effaclar linije.
Brend La Roche-Posay predstavlja novu, laganiju formulaciju kultnog proizvoda Lipikar Baume AP+M balzama sa prebioticima koji se brzo upija i rashlađuje, a kao i „izvorna“ verzija, momentalno umiruje kožu.
Nakon 10 godina istraživanja i preko 65 sprovedenih studija, La Roche-Posay sa ponosom je lansirao novi ANTHELIOS UVMUNE 400 FLUID SPF50+ koji štiti od najpodmuklijih UV sunčevih zraka iz spektra 380-400 nanometara, pružajući koži lica ultimativnu zaštitu svakog dana.
Bubuljice i akne veoma su česta pojava sa kojom se suočavaju ne samo mladi, već i oni stariji od 25 godina. Ono što obe grupe imaju zajedničko jesu uzroci pojave nepravilnosti na koži – hormoni i izloženost stresu, kao i posledice istog – manjak samopouzdanja. La Roche-Posay nudi Effaclar rutinu koja već u roku od 12 sati pokazuje prve vidljive rezultate u tretmanu bubuljica i akni kako kod tinejdžera, tako i kod odraslih.
U misiji da promeni život nabolje sa što manjim uticajem na životnu sredinu, brend je postavio cilj da do2025. godine poveća udeo reciklirane plastike u ambalaži na 70 odsto, čime ćeuštedeti 10.000 tona primarne plastike. Od prošle godine, ambalaže Lipikar linije u celosti su napravljene odreciklirane sirovine, a ako ih sačuvate i dopunite iz refill pakovanja,napravljenih sa 77 odsto manje plastike, planeta će vam dodatno biti zahvalna.
Pomerajući granice u dermatologiji, brend La Roche-Posay organizovao je globalni DermLive događaj koji okuplja svetske stručnjake i eksperte sa ciljem da prošire ključne poruke i rešenja za niz kožnih oboljenja, koja utiču i na psihičko zdravlje, dok kampanjom #SKINISMORETHANSKIN inspirišu javnost i pozivaju sve koji pate od problema s kožom da se oslobode pritiska i pomognu drugima deleći lično iskustvo.
Moja osetljiva koža je nešto sa čime živim. Ona jeste moja slabost. Ali, sve što je slabo, može da se pretvori u jako. Sve što razara, može da postane materijal od koga se gradi najlepša kuća.
Često se suočavamo sa povredama i oštećenjima kože poput ogrebotina, ujeda insekata, žuljeva, iritacija nakon medicinskih i kozmetčkih tretmana i mnogih drugih. Brend La Roche-Posay nudi rešenje u vidu novog Cicaplast B5 spreja, koji ima snažno dejstvo – obnavlja kožu i ublažava neprijatan osećaj za samo sat vremena.