Da me ne shvatite krivo, ja ne kritikujem učiteljicu postavljanjem ovih slika, nego samo pokazujem faze. I meni se najviše dopada rukopis sa prve slike. I pretpostavljam da učiteljica ne bi imala većih zamerki da je rukopis ostao takav (možda bi malo skrenula pažnju na viseće delove (D, C, U), da idu so donje linije. Al je on onda usitnio, pa onda ukrupnio... Nikako da nađe sredinu.
Ne znam kada se počinje sa pismenim zadacima. Tamo se sem sastava, ocenjuje i rukopis, i negde osećam da je to razlog što ih toliko cima sa rukopisom, i ne smeta mi.
Lektire... Na prste jedne ruke mogu da nabrojim koliko sam ih pročitala. Nikada, ali nikada mi nije bila zanimljiva ni jedna knjiga koja je bila lektira. Da li je to zaista zbog toga što mi se ne dopada, ili je to zbog toga što je MORALO da se čita - nisam sigurna, ali sada, čitam isključivo ljubavne romane, lako štivo, i ne ponosim se time, ali prosto, ostalo me i dalje ne zanima.
Liriku sam volela, ali epiku, ne. Nikada nisam razmišljala da je dečacima to možda zanimljivo, pokušaću na taj način da gledam na to, pa ko zna, možda moji dečaci to budu voleli.
Mislim da bi u drugom OŠ bio mnogo bolji pristup da im je dala da čitaju svaki mesec po knjižicu po izboru, i da za domaći imaju da napišu sastav o knjizi koju su pročitali. No, ja nisam učiteljica.
_____________________________
Tasha
Objasni im Bože, da mi se može!