cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

writing-img

RE: Matematika u osnovnoj školi

  
clock-img

10.12.2014, 09:39

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258

Lu baš tako user posted image Ja kažem i odrasli se zbune, a kamoli djeca. Što reče Muž neki dan, veća mi je trema sad kad L ide u školu da nju naučimo pravilno da se ne brukamo, nego kad sam ja išao user posted image

Tash e stvarno zeznuto. Ne vidim poentu. Nađoh neki dan na netu i baš se sjećam tih dma i cma, ali sad ne mogu da nađem, možda bi bilo nekako lakše objašnjeno...

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

10.12.2014, 09:49

clock-img

Peace*

pencil-img

4881


IZVORNA PORUKA: Lu


6 ljuljački i na tri sjede djevojčice.

On je napisao ovako:
U parku se nalazi 6 ljuljački.
Na tri ljuljačke su sjele tri djevojčice.
Tri su ostale prazne.
6-3=3



A jel nije trebao da postavi pitanje?
Koliko je ljuljaški ostalo prazno?


_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

10.12.2014, 15:19

clock-img

Lu

pencil-img

15094

Da, jest postavio i to pitanje sad sam vidjela i dobio je kvakicu da je dobro.
Ne znam ni prepisati, dijete je pametnije od meneuser posted image

_____________________________

Kad zašutim, okrenem se i odem, to ne znači da si ti pobijedio.
Znači da više nisi vrijedan mog vremena!

clock-img

11.12.2014, 08:54

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

11.12.2014, 14:20

clock-img

Lu

pencil-img

15094

Ja inače nikad ne radim s njim zadaću niti me on pita šta, samo ponekad pregledam.
Najbolje je da tako i ostane, oni rade kako rade i vidim da on to razumije, bolje da se ja ni ne petljamuser posted image

_____________________________

Kad zašutim, okrenem se i odem, to ne znači da si ti pobijedio.
Znači da više nisi vrijedan mog vremena!

clock-img

11.12.2014, 14:24

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

To je nešto najpametnije što si uradila. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 08:34

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Ja samo da vam javim da je Luka juče dobio 5 iz kontrolnog iz m, dm, cm, i to bez greške. user posted image user posted image

Zaključila mu je 5. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 08:43

clock-img

lanajelena

pencil-img

7467

user posted image za Luku

clock-img

17.12.2014, 09:17

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

user posted image

clock-img

17.12.2014, 12:48

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Za raspust treba da nauče tablicu množenja.

Odštampala sam mu jednu šarenu.

user posted image

Čula sam da im treba objasniti šta je ustvari "puta".

1 ∙ 1 = 1
2 ∙1 = 1 + 1 = 2
3 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 = 3
4 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 = 4
5 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 5
6 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 6
7 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 7
8 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 8
9 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 9
10 ∙ 1 = 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 10

Čula sam da se prvo uče tablice sa 1, pa 10, pa 2, pa 5. Tek zatim sa 3,6,9.
Čula sam da je najbolje odmah im praviti vezu sa daljenjem.
Čula sam da im odmah treba objašnjati da je 2 x 5 = 5 x 2 = 10 (zamena mesta činilaca).
I tako svašta sam čula, a mi smo prosto to učili napamet, kap pesmicu.

Ajmo nastavnici, šta mi je činiti? Imam 3 nedelje raspusta da dete naučim tablicu množenja.


_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:01

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

hahaha jesmo mi naucili sve to napamet ali i nama su sve to tako objasnili kao sto si ti culauser posted image . Znaci objasnjeno nam je da je 2 puta jedan ustvari 1 plus jedan ali nam nikad nije bilo DOZVOLJENO da kao sto sad mnogi djaci rade i u starijim razredima tako do u nedogled sabiramo. Pa zamisli imala sam ucenika koji je sabirao 9 puta 8.Uzasno nesto i sporo.

Takodje smo naucili odmah sta je komutativnost (i to tim recima) i da komutativnost vazi da sabiranje i mnozenje.

Tako da si sve dobro cula al to se mora znati u po dana u po noci sto bi rekao moj tata i iskreno neretko nas je i budio da proveri da li znamo u po nociuser posted image . Mene je ispitivao tablicu mnozenja na moru i uhvati me na 8 puta 6, nije mi dao da idem na plazu dok sve ne izdeklamujem od a do šuser posted image

clock-img

17.12.2014, 13:05

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Da, komutativnost i asocijativnost.
Oni sad te reči ne poznaju. user posted image

Dakle, da učimo kao pesmicu, i ja sam tako mislila.
Ispričaću mu uvod da skapira šta je i onda biflamo.

Jel postoji neki redosled koje brojeve prvo, pa koje posle?

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:08

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

slazem se da je mozda lakse nauciti 1 pa 10 pa 5 jer je bukvalno pevljivo i lako za pamcenje. No ako mene dobro sluzi secanje mislim da smo mi isli redom. Ja bih iskreno isla redom. I to mislim iskreno da smo prvo radili do 5 znaci od 1 pa do 5 pa onda od 5 pa do 10. Ja ti preporucujem od 1 do 5 a onda dalje jer iskreno dalje imas i foru mnozenje na prsteuser posted image al mora da zna do 5

clock-img

17.12.2014, 13:10

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Množenje na prste? Prosvetli me!

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:11

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

nikad nisi cula za mnozenje na prste??? hahaha... sjajna stvar cek moram da nadjem na youtube

clock-img

17.12.2014, 13:13

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Molim te. user posted image

Kažem ti da sam ja to kao pesmicu.

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:17

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

klik

evo ovo sam na brzaka pogledala i ok je objasnjenje, no posto nisi uvezbana da mnozis na prste ne bi bilo lose da se prvo ti uvezbas pa onda njemu da pokazes. Stvarno je lako. dat je ovde primer 6 puta 8 probaj 8 puta 6 probaj 7 puta 6, probaj 8 puta 7 i td. Odlicna je fora

clock-img

17.12.2014, 13:23

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

au. Hvala

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:26

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

e ja gornje prste pomnozim a "donje prste" samo izbrojim. znaci ako radim 9 puta 9 npr, kaziprsti mi se dodiruju ostaju palcevi gore to je jedan puta jedan jednako jedan a ostale prste prebrojim ima ih osam ocitouser posted image znaci 81

taj metod mnozenja na prste mu ustvari moze pomoci ako nije siguran. Znaci i ja i dalje smatram da on to mora znati kao pesmicu ali je zgodno znati ovaj metod jer klinci u brzini znaju da se spetljaju

< Poruku je uredio Misha i Ljisha -- 17.12.2014 13:27:00 >

clock-img

17.12.2014, 13:41

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Koleginica i ja množimo k'o blesave. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 13:44

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

IZVORNA PORUKA: Peace*

Koleginica i ja množimo k''o blesave. user posted image


user posted image da bas je dobro jel da? ehehhe...

Imas jos jedna fora mnozenja na prste ali s tom drugom metodom gledas gleznjeve. ja mislim da je ova laksa za njih male. A o gleznjevima necu da ti pricam sd ahhaah kad bude radio mnozenje do 20 imas i tu brzinska metodauser posted image

ja pisala kao mali madjar. izvini molim te namerno sad necu ispravljati greske, radim ovde nesto plus me tastatura nesto zeza pa gutam i slovauser posted image

< Poruku je uredio Misha i Ljisha -- 17.12.2014 13:46:19 >

clock-img

17.12.2014, 13:51

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Mico, ja sam polu mađarica, nisam ni primetila. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

17.12.2014, 17:41

clock-img

veselicaa

pencil-img

13895

Peace i moja je ucila napamet tablicu,uciteljica je rekla da i ne moze drugacije.Mi smo to prosle godine ucili isto za zimski raspust user posted image

clock-img

17.12.2014, 22:03

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896


IZVORNA PORUKA: Peace*

Mico, ja sam polu mađarica, nisam ni primetila. user posted image


user posted image e pa drago mi je. Uglavnom zanemari moje greske u kucanju. Slovo P mi redovno ne radi, m i a takodje a ostalo manje vise. Nemam pojma sta se desava sa mojom tastaturom nista nije prosuto na nju ,ma nista nista

IZVORNA PORUKA: veselica

Peace i moja je ucila napamet tablicu,uciteljica je rekla da i ne moze drugacije.Mi smo to prosle godine ucili isto za zimski raspust user posted image


a kad cujem ovo ne moze drugacije najezim se. U matematici sve moze drugacije a zbog zatucanih uciteljica deca uopste ne razmisljaju niti im je zabavno da uce. Ok mora se nesto pa se mora, ali mora da se zna a dete na koji nacin ce nauciti ili zapamtiti je totalno ne bitno bitan je krajnji rezultat. Bitno je da je 8 puta 9 72 a da li je on znao kao iz topa ili je u glavi sabirao do besvesti ili je racunao na prste mene to iskreno mnogo ne zanima. Ja ne dajem digitrone djacima tj ne dozvoljavam upotrebu digitrona i mnooooogooo njih se muci u starijim razredima osnovne skole na mojim kontrolnim zadacima bas zato sto ne znaju osnovne stvari. Nije na meni da ih ucim iznova sve ali neke stvari mogu da pokazem i da ima "olaksam" kako nesto da prihvate ili nauce.

clock-img

17.12.2014, 23:11

clock-img

veselicaa

pencil-img

13895

MiLj sta predajes?
I mene nervira kada cujem to napamet ali cinjenica je da se neke stvari i u matematici uce napamet.Prvo pitanje moje A.kada im je uciteljica to zadala je bilo (upuceno meni) a kako to sad napamet kad si rekla da matematika mora sa razumevanjem?Jedva sam joj objasnila zasto napamet mada su oni dugo radili ovako: 2X2=2+2=4 i tako redom.Danas deca mnogo postupnije uce pola stvari koje moja A.uci ja nisam ni cula(mislim na metod) jer se danas dosta potencira na tome da deca sama shvate kako sta ide.