cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

writing-img

RE: Matematika u osnovnoj školi

  
clock-img

22.10.2014, 22:57

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

Peace oni su ucili to da rese na dodjem ti. tj ako imaju broj 37 koliko jos do 52. Oduzimanje nisu radili. slazem se da je glupo deci to davati ali oni nekim cudom misle da ce deca tako vise razmisljati u fazonu ahaaaaa treba mi jos 15 jabuka da bih imala ukupno 52 jabuke. Kao u fazonu razvijaju im logiku.user posted image Da sam na tvom mestu ne bih se mesala uopste. user posted image

clock-img

23.10.2014, 09:27

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Pa nije li to idiotski?
I onda su juče radili ovako:

52-37=52-30-7= 22-7=15

Što jednostavno ne potpišu!? user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

23.10.2014, 14:46

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

jeste idiotski znam sve znam. Uf... Sto ne podpisu? Pa isto zato sto veruju da ce deca ovako lakse nauciti napamet da oduzimaju i sabiraju i da to razvija deciju logiku. Verovala ti meni ili ne ali bas iz tog razloga. A ovom metodom oni ipak ne nauce sta su desetice jedinice i td.

clock-img

28.10.2014, 08:52

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Juče, sela ja sa L da uradimo domaći pošto smo žurili pa da mu držim pažnju... Ljudi, on iz glave oduzima dvocifrene brojeve sa prelaskom desetice brže nego ja digitronom. user posted image user posted image

A računa ovako:

83-57=83-50-7= 33-7=33-3-4=26

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 11:58

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

user posted image eeeee on je verovatno izuzetak ahahah... Deci koja nemaju dobru matematicku logiku je to izuzetno tesko i toj deci je lakse da potpisuju. No kasnije se jave problemi sa vecim brojevima ali ako on to opet skapira bice sve super. Tvoj sin je primer da kod neke dece stvarno pali to razvijanje logike i mozak odlicno radi, nazalost vecina dece to ne moze tako lako napamet. eh da, zaboravih da ti kazem ako racuna na prste pusti ga da racuna dokle god hoce na prste sve je to ok.

clock-img

28.10.2014, 12:18

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Само неке ствари рачуна на прсте, рецимо, сигурна сам да никада неће научити да је 9-3=6. user posted image

Али нпр, јуче..

одузима 90-45 и из топа каже 45, и затим објашњава: фудбалска утакмица траје 90 мин, и једно полувреме 45. user posted image

Или, 30-14=16, јер ја знам да је 15+15=30, а онда ако од једне 15-1, онда другој треба да додам, па је то 16. user posted image user posted image

Али волим што размишља.

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 12:27

clock-img

caca81

pencil-img

642

Peace, super što ima takav način razmišljanja, moja ćerka je 6. razred i uvek se zamisli kod računanja, nema nikakav sistem i onda to ide malo sporije.

clock-img

28.10.2014, 12:32

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

Peace odlicno. Logika mu je odlicna (da ne kazem da ja tako racunamuser posted image ).

Caca ima problem sa cerkom upravo zato sto se to potpisivanje vise ne insistira toliko, znaci njenoj cerki bi potpisivanje vise leglo. Da ne kazem onako lep streberaj, naucis sistem i sabiranje i oduzimanje do 10 i mirna Backa. Sva su deca razlicita.Njoj matematicka logika u tom smislu ne ide (ne mora da znaci da joj ne ide geometrija ili nesto drugo) ali racun napamet joj ne ide. Opet ne mora da znaci ni da ce kod Luke biti geometrija sjajna. Sve zavisi od deteta do deteta. Ti kreativni cetri i cudesa (mislim na nove knjige) imaju svoju poentu ali nazalost ne odgovaraju vecini dece i onda je 90% dece ajd da kazem unisteno time. Samo mali procenat njih to lepo usvoji i prihvati.

Moram jos jednom da kazem Peace svaka cast deranuuser posted image

clock-img

28.10.2014, 12:52

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Ја сам много поносна. user posted image

Каже јуче, "Ето, знам да рачунам, добио сам 5 енглеског, сад ћу још да поправим рукопис, и бићу супер".

О рукопису ћу у другој теми.

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 13:31

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258

Bravo Luka!!! user posted image

Iskreno, ja se ni ne sjećam da smo mi ovako razlagali brojeve, što kaže Tash mi smo potpisivali. Ali sad kad gledam meni je ovo strava user posted image , bolje nego potpisivanje user posted image

Mi još uvijek nemamo pravu matematiku, ne znam kako će se moje dijete snaći na tom polju. Meni su se tako učitelji mjenjali do petog razreda, tablicu množenja nisam mogla ni da smislim (tata me je maltretirao svaki dan sa propitivanjem iste user posted image ). A ondaa mi je u petom razredu došla divna, predivna anastavnica, koja je to sve tako fino objašnjavala, da je "odjednom" matematika postala prelaka. Obožavala sam je. I zbog nje sam zavoljela matematiku, baš. Voljela bih da i moje dijete jednog dana ima jednu takvu.

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

28.10.2014, 13:38

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Da, vi ste još na onom iza, isprem, pored, gore, dole.
I onda odjednom HOP, bude matematika. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 13:49

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258


IZVORNA PORUKA: Peace*

Da, vi ste još na onom iza, isprem, pored, gore, dole.
I onda odjednom HOP, bude matematika. user posted image



Da, kažu da bukvalno odjednom počnu da uče nenormalno, sa da sve nešto "kiša oko Kragujevca" user posted image

Mada meni se čini da će meni biti lakše da joj objasnim kasnije kad bude prava matematika nego sad ovo user posted image Imali smo prije nekoliko problem sa desno-lijevo. Naime, Lara već tri godine ide na ples i tamo je naučila strane. Međutim sad su iz mate počeli to da uče i donese ona domaći, nije samo ona bila zbunjena nego i ja. Ono kad piše u zadatku, oboji crvenom knjigu desno od čaše, a plavom lijevo. Dok nisam ukapirala da zavisi je li živo biće naslikano ili stvar. Uglavnom, ona se jadnica pogubila, a kažem znala je strane prije toga. I odjednom postala nesigurna. Ko zna šta nas sve čeka user posted image

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

28.10.2014, 13:58

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Ne čitaš Raju!!! user posted image

Levo-desno (prvaci)

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 14:06

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258

hhhhhhhhhhahahahhahahahah user posted image Ne mogu da vjerujem! user posted image

Odlično, sad znam šta ću kad zaškripi kod domaćeg. Samo dođem na RR, ti si to sigurno već pitala. user posted image Što mi je milo što ste godinu ispred nas, pa ću imat od koga da prepisujem user posted image

Samo ne znam šta ću kad dođu slova S i Z$ user posted image (Nije tema, ali danas je imala domaći iz srpskog (inače se zove maternji user posted image ) A ono Zlatokosa i tri meĐeda user posted image user posted image . Ja je, naravno učim da izgovara medvjeda, ali kad dođe red na čitanje, biće gusto. Moraću da pojedem *ovno i čitam kako je napisano user posted image )

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

28.10.2014, 14:08

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

user posted image user posted image user posted image

Nije tema, ali meni nikako nije jasno šta deca shvate iz pesama o Marku Kraljeviću u drugom OŠ???
Idem da zamolim moderatore da onu temu o sastavima preimenuju u Maternji jezik za osnovce. user posted image

< Poruku je uredio Peace* -- 28.10.2014 14:09:18 >


_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 14:14

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258


IZVORNA PORUKA: Peace*

Idem da zamolim moderatore da onu temu o sastavima preimenuju u Maternji jezik za osnovce. user posted image



user posted image Pa da, kako ja da nađem u tražilici kad ukucam maternji jezik, a ono ništa ne izbacuje user posted image Sad se smijem, a dogodine ću da plačem. Bacila sam letimičan pogled na knjige od sestrića i setričine. Ti ne možeš da zamisliš šta je to user posted image

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

28.10.2014, 14:21

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Maternji jezik za osnovce

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

28.10.2014, 15:27

clock-img

veselicaa

pencil-img

13895

Bas mi je drago da vidim da ima ovih tema.Matematika mom detetu fino ide cak bolje i od srpskog iako je meni srpski uvek bio najdrazi predmet,izgleda da tu nije na meneuser posted image .Pisacu u ovim temama sigurno.Inace cerkica mi je najbolji ucenik u odeljenju pa nemamo problema sa ucenjem ali se cesto zacudim kad vidim sta sve uce i kako je napisano u knjigamauser posted image

clock-img

09.12.2014, 14:49

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

LJUTA SAM!!!!

2dm+30cm=5dm

Pa mamicu mu njegovu, nas su učili da se to tako ne radi, da mora sve da se pretvori u istu mernu jedinicu, jer ne možeš sabirati babe i žabe!

1 __ + 10 __ = 20 __

Naravno, moje dete na prvu liniju dopiše 0 i cm, a na ostale cm. user posted image Ja mu kažem da to jeste tačno, ali na liniju može pisati samo mernu jedinicu, te na prvoj liniji može stajati samo dm.

Zašto ih bre ne uče da sve svedu u najmanju mernu jedinicu koju imaju u zadatku i tako računaju?!

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

09.12.2014, 16:12

clock-img

Misha i Ljisha

pencil-img

11896

Napisah ti kilometarski post ali mi se izgubiouser posted image . Elem ukratko, rade tako opet u cilju razvijanja decije logike. Streberski je pretvoriti u najmanju mernu jedinicu pa dalje raditiuser posted image ,ali mislim da bi trebali to streberski da rade jer oni pojma nemaju ni koliko je dugacak u stvarnosti jedan metar. Ma njima su te merne jedinice spansko selo (vecini) tako da bi streberski sistem bio ustvari idealan da vecinu naucis kako da pretvaraju,a ovaj sistem koji oni rade je opet za manjinu onu koja ima tu vrstu logike. Nadajmo se da ce tvoj sincic da razbije ovo i da skapira logicki kako i sta, tj nadamo se da je on manjinauser posted image

Pitaj sina onako cisto iz radoznalosti sta misli koliko je dugacak sto ili koliko je dugacka kuhinja a koliko siroka. Vezbaj malo s njim merne jedince u stvarnosti user posted image

< Poruku je uredio Misha i Ljisha -- 9.12.2014 16:15:27 >

clock-img

09.12.2014, 16:31

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258

Tash ne kapiram sta je pitanje, ali neki dan slčajno sa sestričinom radih baš ovo za domaći.

Oni rade ovako
2dm+ 30cm=
2dm+ 3dm+ 0cm=
2dm+3dm=5dm

Prekriži nulu gore...Ukapirala je super, i sutradan dobila ističe se user posted image

Npr da je bilo
3dm+44cm=
3dm+4dm+4cm=
7dm+4 cm

Ovo ti pričam kad pretvaraju u desetice. Ako pretvaraju u jedinice, onda obrnuto... Iako ne kapiram šta pitaš user posted image Ne znam ovo što si postavila na šta se misli?

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

10.12.2014, 08:44

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

To je ok Choopa, ja ne razumem zašto ne rade kao tvoja sestričina. Zašto ne pretvaraju, nema pretvaranja. Tj, ima, ali u glavi, a u radnu svesku samo popunjavaš.

npr:

30 __ + ___ dm = 1 m

I nema mesta da oni to sve svedu u cm pa da kažu npr:
30cm + ___ cm = 100cm
Pa dobiju 30cm + 70 cm = 100 cm
odnosno, onda vratit u originalno traženo, pa dobiti:
30cm + 7dm = 1m

Nego sve to iz glave... user posted image


MiLj, nisam baš sigurna kakvu logiku to razvija... Mislim, imali su npr zadatak sa crtežima... Nacrtana olovka, pa ispod ponuđene dužine: 10cm, 2dm i sl, a oni treba da odrede šta je koje dužine... i OK, to je razvijanje svesti o dužinama, to kapiram, ali ono što ne kapiram je kakve to ima veze sa sabiranjem u glavi... user posted image

Iako to još nisu radili, ja sam mu pokazala da je to sve stvar pomeranja zareza:

30cm = 3dm = 0,3 m i to je skapirao odmah, čak sad imam problem, jer, juče je merio neku duž i napisao da joj je dužina 7,1cm, i nisam sigurna dal je to ok, ili je trebao napisati 7 cm 1 mm. user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

10.12.2014, 08:53

clock-img

choopa choops

pencil-img

9258

Hm a j jesu li odmah počeli tako ili su prvo išli nsa razlaganje, pa sad tako? Bezveze, ne znam kažem možda su to neki novi načini i možda se baš i pokažu kao bolji user posted image Ja bih mojoj rekla neka razloži na klupi olovkom, pa nek upiše rezultatuser posted image user posted image

_____________________________

Debeli prsti+autocorrect=katastrofa. Izvinjavam se, mLogo se izvinjavam.

clock-img

10.12.2014, 09:04

clock-img

Peace*

pencil-img

4881

Ja mom kažem da razloži na najmanje jedinice, iznad broja, pa vrati u traženu jedinicu.

Odmah tako.

Znači, napisali su u svesku:
1 m = 10 dm
1dm = 10 cm
1m = 100 cm

I za domaći dobili da urade sabiranje cm + dm = m

user posted image

Skraćeni su časovi, nemaju ni vremena da se previše posvete celoj priči... user posted image

_____________________________

Tasha

Objasni im Bože, da mi se može!

clock-img

10.12.2014, 09:19

clock-img

Lu

pencil-img

15094

Ja uđem nekad ovdje i zamislim se na ovim zadacima user posted image
Moj komentar je što bi jednostavno kad može komplikovano, i ond ase čude što djeca ne vole školu.
Maltretiranje čisto. Kako je to bilo jednostavno kad sam j aišla u školu i evo znam sve što mi treba u životu a nisam imala 3 knjige iz matematike u 2. razredu kao moj R.
On sad ima neke zadatke gdje je nacrtan crtež i treba da smisli zadatak sa zbrajanjem.
6 ljuljački i na tri sjede djevojčice.

On je napisao ovako:
U parku se nalazi 6 ljuljački.
Na tri ljuljačke su sjele tri djevojčice.
Tri su ostale prazne.
6-3=3


_____________________________

Kad zašutim, okrenem se i odem, to ne znači da si ti pobijedio.
Znači da više nisi vrijedan mog vremena!