E, moram sada da ti napišem celu priču da bi razumela gde sam zapela.
Dala sam poslednji ispit i odlučila da pišem master kod profe koji to sve jako jednostavno rešav: nea silnih susreta, jurenja, čekanja, čovek odgovara na mail isti dan. Kontaktirala sam ga, dao mi je temu, ja m rekoh FUUUUJ, može li "bla bla bla", on rekao može. Kaže mi da popunim formulare za prijavu teme, ja pošaljem u studentsku službu, teta me zove kaže, "Fino, ali da bi tema bila odobrena, treba nam kostur rada, dakle, na nekih 2 A4 str obuhvatite sve što ćete pisati u radu". Kažem Važi, ali staem jer... ok, imam ideju šta bih pisala, ali nemam pojma dal je to sve zasita tako dok se ne upustim u pisanje, i nemam pojma gde će to pisanje da me odvede. Takođe, nisam želela da radim anketu, već sam htela da koristim jednu anketu koju je odradila NBS, stoji javno na njihovom sajtu, sa sve analizom. Cela tema je bila vezana za moj bivši posao.
Napišem ja taj kostur nekako, pošaljem profi, on kaže "Ne valja, šta će Vam to?", objasnim da teta iz stud. službe traži, on kaže "Ma kakviiiii", ja izgubim volju, pa me otpuste, i ja se zapitam "Zašto onda ta tema???" i otkažem profi rad.
Odlučim da pređem na marketing, napišem neki kostur i pošaljem profi "kostur" pre 2 meseca, on ne odgovara, ponovim pre mesec, ne odgovara.
Takođe, ideja je bila da opet nemam istraživane nego razgovor sa marketing direktorom iz jedne od vodećih kozmetičkih kompanija u Evropi, i da ustvari prikažem šta i kako oni ade i kako su stigli dotle dokle su stigli. Međutim, ja to mogu sa jednom drugaricom odraditi, da naravno šefovi te kompanije nemaju pojma o tome, ali s druge strane, zašto bih to radila?
Onda odlučih da malo pogledam upitnike iz oblasti marketinga, i da ustvari krenem naopačke. Da mi upitnik da ideju za konkretnu temu, jer NEMAM INTERESOVANJE! Znači, nezainteresovana sam skroz, i samo hoću da završim ove master studije, zlo mi je od njih!
Ako hoćeš, mogu ti poslati naziv teme iz marketinga koju sam htela sa tom kozmetičkom kućom na pp, ne bih javno da pišem.
Recimo, bilo bi zanimljivo videti koliko ljudi pamte reklame i slogane, i time odrediti čije reklame su najzanimljivije. Time se ne bih vezivala ni za jednu kompaniju i mogla bih postaviti anketu ovde... Sigurna sam da biste mi je vi sve popunile.