IZVORNA PORUKA: stevajela
pa u svakoj toj mapi pise sta sve dete treba da savlada za odredjeni uzrast kao obavezno i plus jos sta moze ako je naprednije dete.A kroz koje ce to igre da savlada to je detetov izbor,a nase je da nudimo.Npr moje dete nece olovkom da crta po papiru,jedva da skrabne 2 sekunde maximalno, ali ipak to uradi,dok recimo hemijskom po zidu ili eko bojom sa prstima po papiru bas voli da radi.
Stevajelo samo ću prokomentarisati ovo što sam boldirala, molim bez ljutnje:
- dijete ne raste po knjigama ni po mapama, i ako ne zna nešto uraditi što je predviđeno za taj uzrast ne znači da je zaostalo (kako ljekari vole odmah da istraumatiziraju roditelje)
- a ovo drugo, pa zid je uvijek zanimljiviji za crtanje nego papir, u krajnjem slučaju veća površina
e sad moj primjer: ćerka - prohodala sa 8 mjeseci, progovorila isto sa 8 (a kad je imala 5 mjeseci ljekari su mi zbog stisnutih šakica rekli da zaostaje u psihofizičkom razvoju
ebem im ja sve na kamaru)
sin - prohodao sa 14 mjeseci, govori tata, teta, go(lopta), brm(auto) kkk(je golub)
i da ...za te igračke što potiču psihofizički razvoj, pa mislim da smo mi onda skroz zaostali jer ih nismo imali, danas djeca imaju skoro sve , i zato im ništa nije interesantno