cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

Zaposleni kompanije Beiersdorf u zajedničkoj saradnji sa udruženjem Evo Ruka pomažu porodicama

U okviru globalne inicijative CARE BEYOND SKIN, kompanija Beiersdorf, poznata po svojim brendovima NIVEA i Eucerin, po drugi put zaredom organiz?vala je Care Beyond Skin Day – dan volontiranja u kojem su učestvovali zaposleni širom sveta. Beiersdorf tim iz Srbije pridružio se akciji pripreme zimnice u saradnji sa udruženjem Evo ruka u Zemun Polju.

Saradnja zaposlenih u Beiersdorf-u i udruženja Evo Ruka

Beograd, 11. oktobar 2024. – Beiersdorf već više od 140 godina brine o nezi kože svojih potrošača, a istovremeno se posvećuje i dobrobiti šire zajednice. 2023. godine pokrenuta je tako inicijativa Care Beyond Skin, usmerena na razvoj i podršku lokalnim zajednicama.

 

U sklopu te inicijative održava se Care Beyond Skin Day koji zaposlenima pruža priliku da kroz volonterske projekte poboljšaju kvalitet života onih, kojima je pomoć najpotrebnija.


Tako će u zajedničkoj saradnji sa udruženjem “Evo Ruka” 61 zaposleni da učestvuje u pripremi zimnice sa ciljem prikupljanja sredstava za funkcionisanje centra.

Nivea

Foto: Zoran Raš

Centar koji se nalazi u Zemun Polju je prepoznat kao organizacija koja radi na razvoju lokalne zajednice i u oblasti humanitarnih aktivnosti. Evo ruka neguje društveni aktivizam, povezuje zajednicu u cilju pružanja konkretne pomoći porodicama.

Nivea

Foto: Zoran Raš

"Posebno smo ponosni na naše zaposlene, koji su ponovo pokazali da im je briga o lokalnim zajednicama važna, što odražava i viziju Beiersdorfa. Drago nam je što ovog puta možemo da humanitarnim aktivnostima pomognemo porodicama. Verujemo da ovakvi projekti ne samo da doprinose boljoj zajednici, već i jačaju veze unutar tima, izjavila je Sonja Kristin Ungewitter, generalna direktorka regiona Adriatic.


Promo objava

news-img

"VAJANA 2" obara rekorde!

Za samo pet dana prikazivanja, najnoviju Diznijevu animaciju "Vajana 2" u domaćim bioskopima pogledalo 45.000 gledalaca, sa zaradom od dvadeset i sedam miliona dinara

favorite-img

Oglasna poruka

Poslednji tekstovi

article-img

Poslednje teme sa foruma

message-img