Ko je kreativniji, deca ili njihovi roditelji?
Nesquik je u saradnji sa Koba Yagi Toys održao radionicu „Probudimo dečiju kreativnost“ kako bi to i proverio
![Ko je kreativniji, deca ili njihovi roditelji?](https://static1.ringaraja.net/uploads/SRB/articles/5243/large/6a12f57a719e7dfe0cab3b72d5647f58.jpg)
Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja?
Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja.
Robna marka Nesquik je, inspirisana ovim podacima iz svog globalnog istraživanja, odlučila da dodatno proveri ko je maštovitiji – deca ili njihovi roditelji.
Tim povodom je ovog vikenda u Beogradu organizovana kreativna i edukativna radionica „Probudimo dečiju kreativnost“ u saradnji sa Koba Yagi Toys, koja je okupila novinare beogradskih redakcija i njihove mališane na svojevrsnom takmičenju u pripremi maštovitih kreacija od svakodnevnih materijala.
Tokom dvočasovne zabave i edukacije, mališani su koristeći bojice, lenjire, gumice, papiriće, kutije, balone ipak pokazali nešto veću dovitljivost i maštovitost od mama i tata u izradi predmeta čija namena treba da bude rešavanje problema nedostatka zelenih površina i ugroženosti ptica u gradu, kao i nepravilne ishrane.
Rad koji je grupa mališana pripremila kao kreativni odgovor na problem što njihovi vršnjaci sve češće nisu u okvirima izbalansirane ishrane, osvojio je najviše glasova učesnika i koordinatora ovog takmičenja u maštovitosti.
Održana radionica ujedno je i prva u okviru „Škole za superheroje“, koju Koba Yagi organizuje kao kreativni prostor neformalnog obrazovanja, sa ciljem da deca steknu različite veštine, razumeju smisao timskog rada, razvijaju solidarnost, empatiju i kreativnost.
Tokom radionice, i mališani i roditelji imali su priliku da doručkuju Nesquik žitarice obogaćene sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, kao i da se osveže uz Nesquik instant kakao napitak, koji sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka.
Nestlé je najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića. Posluje u 189 zemalja širom sveta, a njenih 328.000 zaposlenih svakodnevno su posvećeni osnovnoj Nestlé svrsi – unapređenju kvaliteta života i doprinosu zdravijoj budućnosti. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava više od 750 ljudi u regionu i upravlja fabrikom prehrambenih i konditorskih proizvoda u Surčinu.
Nestlé nudi širok portfolio proizvoda i usluga potrošačima, kao i njihovim kućnim ljubimcima, osmišljen u skladu sa njihovim životnim potrebama. Među više od 2.000 Nestlé brendova su globalno prepoznati NESCAFÉ i NESQUIK, ali i omiljeni lokalni brendovi, kao što je CIPIRIPI. Učinak kompanije zasnovan je na strategiji ishrane, zdravlja i zdravog života. Sedište kompanije Nestlé je u švajcarskom gradu Veve, u kom je i osnovana pre više od 150 godina.