AbelaPharm izvezla prvi kontigent svog leka u Ukrajinu. Sledeća destinacija je Nemačka
AbelaPharm izvezla prvi kontingent svog leka u Ukrajinu i potpisala ugovor za registraciju i izvoz tog leka u Nemačkoj.

O izvozu lekova na međunarodna tržišta, razvoju novih proizvoda i operacijama u regionu razgovaramo sa dr med Zoranom Stamenovićem, direktorom razvoja u kompaniji AbelaPharm.
Kompanija AbelaPharm nedavno je izvezla prvi kontingent svog leka Bularen u Ukrajinu. Možete li nam reći nešto više o samom proizvodu i izazovima izvoza lekova van granica naše zemlje?
Bularen® je lek razvijen u okviru Probiotic Excellence Centra AbelaPharm. Koristi se u terapiji dijareje izazvane antibioticima i infekcija uzrokovanih bakterijom Clostridium difficile.
Jedan od ključnih preduslova za proizvodnju i izvoz lekova jeste posedovanje Evropskog GMP sertifikata (Good Manufacturing Practice), koji potvrđuje da proizvodni procesi ispunjavaju standarde kvaliteta Evropske unije. Ovaj sertifikat omogućava plasman naših proizvoda na tržišta EU i drugih regulatorno zahtevnih regiona.
Zašto baš Ukrajina?
Strateško partnerstvo sa kompanijom Farmak omogućilo je Bularenu® ulazak na ukrajinsko tržište, što je bio planiran korak u širenju našeg međunarodnog prisustva. Farmak je jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u Ukrajini i širem CIS regionu. Sa više od 2.800 zaposlenih i prisustvom u više od 60 zemalja, spada među pet najinovativnijih kompanija u Ukrajini.
Koji su naredni koraci za kompaniju AbelaPharm?
Nedavno smo potpisali ugovor o licenciranju i izvozu leka Bularen® sa jednom renomiranom nemačkom farmaceutskom kompanijom. U narednom periodu sledi proces registracije i priprema za izvoz ovog proizvoda na nemačko tržište.
Kompanija AbelaPharm, u okviru koje je i Probiotic Excellence Center je regionalni lider u proizvodnji i distribuciji dijetetskih suplemenata, a u svom portfoliju imamo OTC lekove i lekove na recept. Sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u Starima Banovcima, Beogradu i Baricama, AbelaPharm više od 25 godina posluje u zemljama Adriatic regije, a svoje proizvode izvozi na četiri kontinenta: Evropu, Aziju, Afriku i Ameriku.
Naša strategija je dalji rast kroz inovacije, proširenje tržišta i jačanje prisustva u međunarodnoj farmaceutskoj industriji.
Promo objava