cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

3 CTG aparata za porodilište u Subotici

Pernod Ricard nastavlja da podržava "Bitku za porodilišta” donacijom Fondu B92

3 CTG aparata za porodilište u Subotici

U okviru inicijative "Bitka za porodilišta”, kompanija Pernod Ricard Srbija donirala je sredstva Fondu B92 i zahvajujući ovom gestu bolnica u Subotici danas je dobila 3 CTG aparata. Ovo je druga godina za redom da kompanija podržava Fond B92.

 

“Zahvaljujem se kompaniji Pernod Ricard na donaciji koja je od velikog značaja za našu bolnicu. CTG praćenje je veoma korisno posebno tokom rizičnih trudnoća. Ova donacija više nego dobrodošla kako Subotici tako i okolnim gradovima“, izjavio je dr Luka Anđelić, upravnik službe za ginekologiju, akušerstvo i neonatologiju bolnice  u Subotici.

 

Zaposleni kompanije Pernod Ricard učestvovali su u Beogradskom maratonu u aprilu mesecu i simboličnom trkom obezbedili sredstva za inicijativu “Bitka za porodilišta” Fonda B92. Zahvaljujući ovom gestu tima Pernod Ricard opšta bolnica u Subotici primila je 3 CTG aparata. Pernod Ricard se nada da će spasiti mnoge mlade živote doniranjem opreme koja nedostaje bolnicama.

 

"Veoma smo ponosni na, sada već tradicionalnu, podršku koju pružamo Fondu B92. Pernod Ricard ima razvijenu kulturu društveno odgovornog poslovanja i dugi niz godina veoma smo aktivni na polju promocije odgovorne konzumacije alkohola" rekla je Jelena Cicmil, direktorka marketinga Pernod Ricard Srbija.

 

Kardiotokografija (CTG)  je tehnička metoda snimanja materičnih kontrakcija i srčanih tonova bebe tokom trudnoće. Mašina koja se koristi za snimanje zove se kardiotokograf. CTG praćenje ima široku primenu za procenu dobrobiti fetusa.

 

„Bitka za porodilišta“ je projekat koji je pokrenuo Fond B92 sa misijom da pomogne bolnicama i  medicinskim centrima u Srbiji obezbeđujući im medicinsku opremu koja nedostaje. „Bitka za porodilišta“ će trajati sve dok sva porodilišta u Srbiji ne budu adekvatno opremljena.

 

Pernod Ricard veruje da, kako bi se izbegao rizik, trudnice uopšte ne bi trebalo da konzumiraju alkohol, i da bi im to trebalo jasno komunicirati. Pernod Ricard je 2013. godine najavio sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda ove kompanije širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske Unije. Cilj Pernod Ricarda je da se, kroz sistematsku primenu ovog simbola na sve flaše koje proizvodi grupa bez obzira na tržište, zaštite trudnice i jasno komunicira preporuka za potpuno suzdržavanje od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće.

 

 

 

 

 

 

 

O kompaniji Pernod Ricard

 

Pernod Ricard je svetski broj  2 za vina i žestoka alkoholna pića sa prihodom od 8.558 milona evra u 2014/2015. Osnovana 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, Grupa ostvaruje stalan razvoj na osnovu organskog rasta i akvizicija: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008).  Kompanija Pernod Ricard poseduje jedan od najprestižnijih portfolija brendova u ovom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet brendovi škotskih viskija, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Kahlúa liker, Mumm i Perrier-Jouët brendovi šampanjca kao i Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo,Graffigna i Kenwood vina. Kompanija Pernod Ricard zapošljava oko 18.000 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija sa 6 brend kompanija i 85 tržišnih kompanija osnovanim na ključnim tržištima. Kompanija Pernod Ricard se izuzetno zalaže za politiku održivog razvoja i podstiče odgovornu konzumaciju alkohola. Strategija i ambicija kompanije zasnivaju se na tri ključne vrednosti koje su vodile tržišnu ekspanziju: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj etike. Kompanija Pernod Ricard je na listi Euronext exchange (Ticker: RI; ISIN code: FR0000120693) I član je CAC 40 indeksa.

 

Poslednji tekstovi

article-img

Poslednje teme sa foruma

message-img