red sonia -> RE: zakljucivanje ocena (17.12.2010 21:16:36)
|
IZVORNA PORUKA: Capa Evo, i ja radim u školi... Predajem engleski. U principu, mogu da ti kažem kako je po zakonu: mora da bude minimum 4 ocene u jednom polugodištu, koje bi trebalo da budu upisane u dnevnik. Nastavnik može da vodi svoju evidenciju ( u nekoj svojoj svesci ), ali se ocene koje su napisane u dnevniku na kraju gledaju, sabiraju se i deli se sa brojem ocena, tj. traži se aritmetička sredina, pa ako je 2.50 - 3.49:trojka, ako je 3.50- 4.49: četvorka, a 4.50 - 5.00: petica. Naravno, nastavnik može da nagradi dete i da veću ocenu ( naravno ako je blizu pedviđenog proseka ) ako se dete trudilo i ako sam nastavnik smatra da tako treba ( iz bilo kog razloga ), ali ne bi trebalo da daje nižu ocenu od one koju predviđa prosek. Sada, činjenica je da mnogi ne rade baš tako po zakonu ... Ja se lično uvek trudim da bide makar 4 ili 5 ocena po polugodištu, od kojih je jedna obavezno sa pismenog, jedna sa usmenog, i obavezno jedna ocena za aktivnost na času, a ostale na neke druge stvari koje radimo ... kao da sam ja pisala[image]http://www.ringeraja.rs/forum/smileys/smiley36.gif[/image]...i da dodam samo da nastavnici svaki nastavni cas obracaju paznju i vide ko je sta naucio i da li je naucio,ne moze dete 1 da odgovara,dobije dobru ocenu pa da posle ne uci jer "ima vec ocenu"... od nastavnika zavisi da li je ocena pravo merilo znanja[image]http://www.ringeraja.rs/forum/smileys/smiley13.gif[/image]
|
|
|
|