|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: <<   < Prethodna stranica  37 38 39 40 [41]
[Anketa]

Kupovne ili domace kasice


Domaće kašice
  100% (22)
Kupovne kašice
  0% (0)


Ukupno glasova: 22


(Poslednji glas : 27.6.2020 11:41:06)
(Glasanje traje do: -- )
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   RE: Kupovne ili domace kasice
12.12.2019 5:55:43   
Slavkic
Samo pravite


(odgovor članu marince1)
Direktna veza do poruke: 1001
Stranica:   <<   < Prethodna stranica  37 38 39 40 [41]
Stranica: <<   < Prethodna stranica  37 38 39 40 [41]
Idi na:







Praktična i zdrava užina tokom aktivnih su...
Za više uživanja u prirodi i svežem vazduhu, važan faktor je i odabir zdravih i kvalitetnih alternativa u odnosu na hran...
Prirodan izbor za miran san vaših mališana
Nedostatak istog može negativno uticati na fizičko i mentalno zdravlje roditelja, smanjujući njihovu sposobnost da se no...



Anketa

Vragolina ili vragolan
vragolina

KOJE IME VAM JE NAJLEPŠE?

RADOŠ (15%)

VOJIN (53%)

VLAJA (5%)

VUKAN (17%)

VUKOTA (10%)


Ukupan broj glasova: 204

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here