Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
|
|
Korisnik | |
|
|
RE: Trudnice(1-42)nedelja 08/2015 [chat] 22.8.2015 7:00:39
|
|
|
|
Maraj
|
Dobro jutro drage . isi sve je to ok i mene na pocetku boleo stomak... e sad mene već 4.dan opet bolucka kao pms. Od jutros...i dalje.... a bekan se ne smiruje ovih dana. Bila na ctg-u nema kontrakcija na uz sve ok. Cekam samo briseve
|
|
|
|
RE: Trudnice(1-42)nedelja 08/2015 [chat] 22.8.2015 7:14:53
|
|
|
|
vocicana
|
Dobro jutro lepotice. Otisao je mm , bas sam tuzna.... Samo mi je sada ispunio zelju od proslog puta, sada me nije samu ostavio. Uh kako mrzim odvajanje! Maraj, pa sve je valjda to normalno, ti bolovi, ja sam ti pravi pocetnik, sigurna sam da ce sve biti ok. A za sazrevanje pluca, uh, ne znam kakve inekcije, ali ako sam dobro informisana, 7-mi mesec je kljucan za to? Smiri se I poslusaj doktora, bice sve ok sa bebom. Sva se uznemirim kada procitam da image neku strepnju. Uh...
|
|
RE: Trudnice(1-42)nedelja 08/2015 [chat] 22.8.2015 7:36:57
|
|
|
|
jess021
|
Dijana, probaj da mirujes, koliko budes mogla Isi, i ti na mirovanje, bolovi su normalni, sve dok to nije nesto bas jako. Ja budna od 5h, ustala i pijem kafu. Oko 9h idemo u Suboticu da vidimo kolica
|
|
RE: Trudnice(1-42)nedelja 08/2015 [chat] 22.8.2015 7:49:01
|
|
|
|
adulence
|
Dobro jutro ibod mene ja sam se nocas bas,bas naspavala....nijednom se nisam prilobudila do malopre...uhhh sto je to lepo...danas imamo neke sitne obavezice,pa posle Ivkinog spavanja idemo na deciji rodjendan...jess divno za kolica jedva cekamo da javis sta sye uradili...
|
|
RE: Trudnice(1-42)nedelja 08/2015 [chat] 22.8.2015 7:55:00
|
|
|
|
vocicana
|